تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809871367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین تریلر بازی بالهای تاریک به همراه توضیحات تازه ای از این اثر منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

چند ماه قبل بود که یک گروه جوان ایرانی به نام لکسیپ(Lexip) با انتشار تصاویری از یک بازی رایانه ای به نام بالهای تاریک توجه بسیاری از مخاطبین را جلب کرد . اما داستان به همین تصاویر ختم نشد و لکسیپ با بیان توضیحات مختصری در مورد بازی ، نوید یک اثر متفاوت را به همگان داد . اکنون پس از گذشت چند ماه ، انتشار اولین تریلر رسمی این اثر ، بهانه ای شد برای ارائه توضیحات بیشتر و دقیق تری از پروژه بالهای تاریک .
سلام ، شاید اولین سوالی که برای بسیاری از مخاطبین پیش آمده ، این باشد که ، بالهای تاریک در چه سبک و ژانری در حال تولید است ؟
سلام عرض میکنم خدمت شما و تمام مخاطبین خوبتون . بالهای تاریک یک بازی پلیسی - جنایی است که در سبک ماجراجویی - اشاره و کلیک (Adventure - Point & Click) تولید شده ، امّا تفاوت آن با بازی های هم سبک خود ، خط حرکتی آن در بیان داستان است .
میتوانید توضیح کامل تری در رابطه با خط حرکتی در بیان داستان ، بدهید ؟
بگذارید به این شکل بیان کنم . در بالهای تاریک شما به جستجوی محیط نمی پردازید تا صرفا یک معما یا یک پازل را حل کنید و مرحله را به اتمام برسانید ، بلکه شما تلاش میکنید تا خط داستانی تکمیل شود . به عنوان مثال وجود یک چاقوی جیبی در محیط بازی ، صد در صد وسیله ای است برای تکمیل روند داستان و تاثیر بسزایی در خط داستانی دارد و به نوعی شما بازی میکنید برای تکمیل داستان ، نه صرفا برای سرگرم شدن .
پس با این اوصاف آیا با صحنه های سینمایی هم روبرو خواهیم بود ؟
بله . بالهای تاریک از بیش از 15 صحنه سینمایی تشکیل شده است که همگی تلاش میکنند نکات مبهم موجود در ذهن مخاطب را تا حدودی برطرف نمایند . البته نه تمامی سوالات ! چرا که بالهای تاریک یک بازی سریالی است .چه خوب که اشاره کردید . گفتید بالهای تاریک یک بازی سریالی است ، توضیحی در مورد فصول و زمانبندی آنها دارید ؟
بالهای تاریک در سه فصل ارائه خواهد شد ، که درهر فصل خط داستانی تکمیل و تکمیل تر میشود تا به نقطه مشترک و سرانجام برسند . فصل اوّل که اکنون در حال تولید میباشد ، مراحل پایانی خود را طی میکند و تا یک یا دو ماه آینده ارائه خواهد شد . در اولین تریلر منتشر شده از بازی ، شاهد اسامی افرادی همچون آقایان مجید قناد ، افشین زی نوری و سامان کاظمی هستیم ،میتوانید توضیحی در این رابطه بدهید ؟
بالهای تاریک توسط یک تیم کاملا حرفه ای در حال تولید و تکمیل میباشد . هر یک از این افراد تمام تلاش خود را برای ارائه یک اثر متفاوت انجام میدهند . برای مثال آقای مجید قناد ، یکی از حرفه ای ترین ها در زمینه تولید در سینما و تلویزیون میباشند و آقای افشین زی نوری یکی از بهترین ها در زمینه دوبله و صداگذاری و سایر افراد گروه که به جرأت میتوانم بگویم هر یک در رشته خود بهترین هستند . در نتیجه ، در کنار هم قرار گرفتن این عزیزان و همکاری با یکدیگر منجربه تولید یک اثر متفاوت میشود و هدف گروه لکسیپ هم بدون شک بالا بردن کیفیت بازی های داخلی و رضایت مخاطبین خواهد بود .
و در آخر ، فکر میکنید بالهای تاریک پس از عرضه تا چه حد مخاطبین را جذب خواهد کرد ؟
در این رابطه باید صبر کرد و پاسخ این پرسش را پس از انتشار بازی از مخاطبین گرفت . اما بیش از بیست نفر پس از شروع فاز دوم ، به مدت 6 ماه ، شبانه روز تمام تلاش خود را انجام دادند تا کیفیت بالهای تاریک برای مخاطبین رضایت بخش باشد . امیدوارم در این زمینه موفق عمل کنیم و با جلب رضایت مخاطبین ، در مراحل بعدی بهتر ظاهر بشیم .
در ادامه میتونید اولین تریلر بازی بالهای تاریک را مشاهده کنید .  



30 مهر 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن