تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813184727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه های رامبد‌جوان در ایام سوگواری‌محرم +تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز:رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به ایام محرم نوشت:

به گزارش تراز ،بابت فرا رسيدن ايام سوگوارى به همتون تسليت مى گم.الان اونايى که هى ايراد مى گيرن چرا تسليت نمى گم آروم و راضى شدن؟؟؟ الان منو ادب کردن؟؟؟؟؟
 ٥ پست قبل عرض کردم با شروع ماه محرم آرامشمون بيشتر بشه و بيشتر به مردونگى و به حق بودن و به حق موندن فکر کنيم و خيلى چيزا ياد بگيريم. اين لحن و ادبيات منه براى ورود به ايامى که براى هممون پراز معنى و عمق و تزکيه است.
واقعاً بعضى ها شورش رو در مى آرن از بس در حال تذکر دادن و ايراد گرفتن و غر زدن بى اساس و فکر هستن. بذارين حالا که اينجاييم و فقط خودمونيم بى رودربايستى يه چيزى به بعضيا بگم.
واقعاً رفقا بعضى وقتا از تماشا کردن مطالبى که يه تعدادى مى ذارن حالم خيلي بد مى شه مثل کمپين يک ميليون امضا درباره ى فاجعه منا که به سازمان ملل تحويل داده بشه.که گفتن من چقدر پول گرفتم که توى صفحم دارم تشويق مى کنم به جمع کردن امضا!!؟؟؟؟ آخه پولِ چى بگيرم؟ از کى بگيرم؟ واسه چى بگيرم؟؟ يا نکاتى به همين بى اساسى راجع به خندوانه.خواهش مى کنم عزيزان حرمت همديگه رو حفظ کنيم. بيايم در اين شبها به جاى معلم اخلاق شدن و دست آدمهاى شارلاتانى مثل من رو برملا کردن:)) به عمق وجود خودمون بريم و سعى کنيم کمى از تلخيها و تيرگيهاى روحمون رو با ياد سالار شهيدان کم کنيم.
در ضمن مخلص تک تک شمايى که ماه و مهربونين هستم و به اونايى هم که دلخوريم رو ابراز کردم مى گم که برادرتونم و حق برادرى رو هم به جا مى آرم تا ابد.
دوستتون دارم و احساس کردم لازمه همينجا باهاتون در ميون بذارم.
باز هم تسليت مى گم.
عکس هم ربطى به بحثمون نداره ولى قشنگه.
 مخلص همتون و يا حق




منبع: شفاف نیوز



زمانبندی انتشار: 30 مهر 1394 - 13:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن