تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812909652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام گرد و غبار و باران در برخي استان‌هاي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۲ب.ظ)
پليس راهور نيروي انتظامي: اعلام گرد و غبار و باران در برخي استان‌هاي کشور موج - پليس راهور نيروي انتظامي اعلام کرد: در استان‌هاي لرستان، کرمانشاه، ايلام، اردبيل و خوزستان بارش باران و در بيشتر محورهاي استان خوزستان گرد و غبار و کاهش ديد اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، امروز در استان‌هاي لرستان، کرمانشاه، ايلام (اکثر محورها)، اردبيل (محور پارس آباد - مشکين‌شهر)، خوزستان (محور انديمشک - خرم‌آباد) بارش باران و در اکثر محورهاي استان خوزستان گرد و غبار و کاهش ديد اعلام شده است.
گفتني است، ساير محورهاي مواصلاتي کشور از جويي آرام و ترافيکي روان برخوردار هستند.
رئيس پليس راه راهور نيروي انتظامي نيز روز گذشته با اعلام محدوديت‌هاي ترافيکي جاده‌اي در ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني، گفت: از ساعت 14 روز شنبه 2 مهر محور هراز و آب اسک به سمت تهران و جاده چالوس يک طرفه است.
سرهنگ محمدحسين حميدي با بيان اين که پيش‌بيني مي‌شود که در زمان برگشت از تعطيلات مربوط به ايام تاسوعا و عاشورا با ترافيک بيشتري در جاده‌ها روبه‌رو شويم، افزود: از ساعت 14 از سمت کرج به چالوس امکان تردد وجود ندارد ضمن اين که از ساعت 17:30 از شهر چالوس بالاتر از مرزن آباد به سمت کرج محدوديت ترافيکي وجود دارد.
وي تصريح کرد: همچنين براي سهولت تردد خودروهاي سواري از چهارشنبه و پنج‌شنبه، جمعه و شنبه براي خودروهاي سنگين از جمله کاميون و کاميونت در مسيرفيروزکوه و هرات محدوديت ترافيکي وجود دارد.
وي گفت: در ايام تاسوعا و عاشورا شهروندان براي عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) به شهرهاي خود سفر مي‌کنند از اين‌رو با حجم زيادي از خودروها در جاده‌ها مواجه هستيم و جاده‌هاي شمالي نيز بار ترافيکي پرحجم‌تري دارند.
رئيس پليس راه راهور ناجا با بيان اينکه هنوز طرح زمستانه آغاز نشده است، گفت: اين در حالي است که همکاران ما امسال در اين ايام با جديت بيشتري در جاده‌ها به خصوص نقاطي که برف‌گير و يا داراي شرايط جوي ناگهاني است، حضور پررنگ‌تري دارند.
حميدي گفت: همکاران پليس راهور با سازمان‌هاي امدادي نيز هماهنگي‌هاي لازم را براي پيشگيري از حوادث ناگهاني در جاده‌ها انجام داده‌اند.
وي افزود: از مردم انتظار داريم که قبل از سفر با شماره اعلامي 88255555 از وضعيت ترافيکي و شرايط جوي جاده‌ها، خصوصاً جاده‌هاي کوهستاني با خبر شوند و با تجهيزات کامل به جاده‌ها بروند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن