تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819708386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه گذاري شرکت آلماني در حوزه سلامت ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۷ب.ظ)
سرمايه گذاري شرکت آلماني در حوزه سلامت ايران موج - قائم مقام وزير بهداشت در حوزه روابط بين الملل با اشاره به سياست‌هاي حمايتي وزارت بهداشت از سرمايه گذاري در حوزه سلامت از همکاري شرکت "بوش" آلمان در زمينه‌هاي مختلف بخش سلامت کشورمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، با حضور نماينده شرکت بوش آلمان همچنين "مازن" نماينده خاورميانه اي اين شرکت با محسن اسدي لاري مدير کل و قائم مقام وزير بهداشت در حوزه بين الملل و دکتر رسول ديناروند معاون وزير و رئيس سازمان غذا و دارو با هدف بررسي زمينه‌هاي همکاري مشترک و سرمايه گذاري اين شرکت آلماني در حوزه دارو و تجهيزات پزشکي در محل دفتر حوزه بين الملل وزارت بهداشت برگزار شد.
اسدي لاري در حاشيه اين ديدار با اشاره به گردش مالي حدود 200 ميليارد دلاري شرکت "بوش" گفت: 60 درصد گردش مالي اين شرکت در زمينه قطعات خودرو و 30 درصد در بخش تجهيزات پزشکي و ماشين‌هاي توليد دارو و ماشين آلات تجهيزات پزشکي است که در اين زمينه‌ها مي‌تواند در ايران سرمايه گذاري کند.

سرمايه گذاري در زمينه ماشين‌هاي توليد دارو و تجهيزات پزشکي
وي با بيان اينکه نماينده اين شرکت با معرفي سفير محترم، وزارت خارجه و دولت آلمان به ايران آمدند تا زمينه‌هاي همکاري‌هاي مشترک در حوزه سلامت و بهداشت بررسي شود، ضمن ابراز خرسندي از اين ديدار گفت: نمايندگان شرکت بوش توضيحات مفصلي از اقدامات اين شرکت ارائه دادند و از طرف مسوولان بخش‌هاي مختلف وزارت بهداشت که در اين جلسه حضور داشتند به ويژه رئيس محترم سازمان غذا و داروي کشورمان، درباره حوزه‌هاي مناسب براي سرمايه گذاري اين شرکت پيشنهاداتي مطرح شد.
به گفته قائم مقام وزير بهداشت در امور بين الملل براي سرمايه گذاري در زمينه ماشين‌هاي بسته بندي، ماشين‌هاي توليد واکسن و ماشين‌هاي توليد انسولين، داروها و تجهيزات پزشکي پيشنهادهاي مشخصي به طرف آلماني ارائه شد.

راه اندازي دفتر "بوش" آلمان در ايران تا يک ماه آتي
اسدي لاري از راه اندازي دفتر اين شرکت آلماني در ايران تا يک ماه آينده خبر داد و افزود: همچنين مقرر شد نماينده مديترانه اي اين شرکت در سفر بعدي که اوايل نوامبر خواهد بود به همراه جمعي از متخصصان ماشينري اين شرکت در کشورمان حضور داشته باشند.

وي افزود: برگزاري يک سمپوزيوم با مشارکت طرف‌هاي ايراني به ويژه سنديکاهاي توليد دارو و سنديکاهاي تجهيزات پزشکي در تهران به احتمال تا آخر امسال از پيشنهادهاي ديگري بود که مورد استقبال معاونت غذا و داروي وزارت بهداشت قرار گرفت.

حمايت وزارت بهداشت از سرمايه گذاري در حوزه سلامت
اسدي لاري با اشاره به تاکيدات مقام محترم وزارت و سياست وزارت بهداشت مبني بر حمايت از سرمايه گذاري در حوزه سلامت يادآور شد: پيگيري‌هاي بعدي از طريق دفتر تازه تأسيس شرکت "بوش" به ويژه از طريق نماينده مديترانه اي اين شرکت انجام مي‌شود و حوزه روابط بين الملل نيز تسهيلات لازم براي اين امر را فراهم خواهد کرد.
قائم مقام وزير در حوزه روابط بين الملل گفت: به منظور بهره مندي از فرصت ياده شده به پيشنهاد معاونت محترم غذا و دارو قرار شد تعدادي از شرکت‌هاي خاص در مذاکراتي که نماينده شرکت آلماني با سنديکاهاي تجهيزات پزشکي و توليد دارو دارد، حضور داشته باشند.
وي ابراز اميدواري کرد با فراهم آوردن بسترهاي مناسب سرمايه گذاري شرکت‌هاي معتبر در کشورمان به ويژه در حوزه سلامت زمينه ارتقا و رشد اين بخش مهم را شاهد باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن