تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821095259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمايل اندونزي براي واردات نفت از ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۲۸ب.ظ)
سفير اندونزي در تهران مطرح کرد تمايل اندونزي براي واردات نفت از ايران موج - رشت-سفير اندونزي در تهران گفت: در تلاش هستيم تا نيازهاي حوزه نفتي اندونزي از ايران وارد شود.
به گزارش خبرگزاري موج رشت، «ديان ويون‌جوريت» ظهر امروز در ديدار با استاندار گيلان ضمن توصيف ارتباط خوب ايران با اندونزي، اظهار کرد: دو کشور مسلمان ايران و اندونزي مي‌توانند بالاترين سطح همکاري‌ها را داشته باشند.
وي ايجاد بهترين همکاري‌ها بين ايران و اندونزي را از جمله وظايف اصلي خود عنوان کرد و گفت: در تلاش هستيم تا نيازهاي حوزه نفتي ما از ايران وارد شود.
سفير اندونزي در تهران با بيان اينکه شرکت‌هاي اندونزيايي براي سرمايه‌گذاري در مسير رشت‌ـ‌ آستارا مي‌توانند کمک کنند، تصريح کرد: شرکت‌هاي توانمندي در حوزه راه‌آهن در کشور اندونزي وجود دارد که مي‌توانند در اين زمينه به ايران کمک کنند.
وي با اشاره به اينکه با توجه به محصولات مشترکي که دو کشور با هم دارند تأمين احتياجات ما مي‌تواند به صورت داد و ستد باشد، خاطرنشان کرد: کشور اندونزي در زمينه‌هاي لاستيک، روغن و کاغذ توانايي بسيار بالايي دارد.
ويون‌جوريت از آمادگي اندونزي براي همکاري در استخراج نفت در پروژه نفتي سردار جنگل رودسر خبر داد و گفت: در حال برنامه‌ريزي براي دعوت از شرکت‌ها، کمپاني‌ها و سرمايه‌گذاران گردشگري اسلامي اندونزي براي سفر به گيلان هستيم.
وي گيلان را داراي اقليم مشابه اندونزي عنوان کرد و يادآور شد: اعلام آمادگي همکاري براي سرمايه‌گذاري در زمينه جاده‌سازي، گاز، نفت و پروژه‌هاي پتروشيمي در گيلان با توجه به ظرفيت بالاي اين استان، از جمله اهداف سفر بنده است.
استاندار گيلان نيز در نشست مذکور با برشمردن ويژگي‌هاي مختلف اين استان اظهار کرد: آمادگي لازم براي ورود هيئت‌هاي اقتصادي اندونزي به منطقه آزاد انزلي و نيز بازديد از دانشگاه گيلان براي تبادل علمي و پژوهشي وجود دارد.
محمدعلي نجفي براي خواهرخواندگي يکي از شهرهاي گيلان با شهري از اندونزي ابراز تمايل کرد و يادآور شد: از حضور مردم اندونزي و نيز بازديد از صنايع و محصولات گيلان استقبال مي‌کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن