تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805261095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران امن‌ترين دالان هوايي منطقه است / عملکرد مناسب متخصصان سازمان هواپيمايي در اوج تحريم‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۵۰ب.ظ)
ايران امن‌ترين دالان هوايي منطقه است / عملکرد مناسب متخصصان سازمان هواپيمايي در اوج تحريم‌ها موج-نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در بازديد برج مراقبت فرودگاه مهرآبا و مرکز کنترل ترافيک هوايي کشور گفت: ايران امن‌ترين دالان هوايي منطقه را دارد، تاکنون هيچ خطايي به واسطه تلاش‌هاي کارکنان مرکز کنترل هوايي کشور نسبت به خلبانان رخ نداده است.
به گزارش خبرگزاري موج، روز گذشته بيستم اکتبر سال‌ روزجهاني کنترل ترافيک هوايي کشور بود.اين مرکز وظيفه ايمني و کنترل تمام پروازها بر فراز آسمان کشور اعم از داخلي، عبوري و بين المللي را بر عهده دارد.
۲۸ مهر سالروز جهاني مراقبت روزي است که به زعم هوانوردان، در برابر عظمت و شأن جامعه کنترل ترافيک هوايي، کلاه هاي خود را به نشانه احترام بر مي دارند.
در همين راستا محمد حسن ابوترابي‌فرد امروز چهارشنبه (۲۹ مهر) به مناسبت روز جهاني کنترل ترافيک هوايي با حضور در مرکز کنترل فضاي کشور گفت: باعث افتخار است که امروز از بخش‌هاي مختلف مرکز کنترل فضاي کشور بازديد کنم و در اين روز شاهد خدمات پرسنل خدوم و زحمتکش اين مرکز باشم.
نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي افزود: در حال حاضر جمهوري اسلامي ايران از اين موقعيت ويژه برخوردار است که امن‌ترين دالان هوايي را در منطقه دارا است و در اين يک سال گذشته ميزان پروازهايي که از آسمان ايران با بالاترين سطح ايمني و امنيت انجام شده است، بيش از هزار پرواز روزانه افزايش پيدا کرده است.
وي تاکيد کرد: به طور کلي هواپيماهاي خارجي که در اين کشور مي‌نشينند و برمي‌خيزند و يا از آسمان ايران عبور مي‌کنند در شبانه‌روز بيش از ۱۸۰۰ پرواز است که توسط پرسنل هوشمند و تواناي اين مرکز بالاترين سطح ايمني را براي آن‌ها فراهم کرده است. البته ما با امکانات و تجهيزاتي که در دهه ۷۰ خريداري شده و توسط متخصصان و چهره‌هاي خدوم و در اوج تحريم در بالاترين سطح کيفيت توانسته خدمات خوبي را به اين کشور ارائه کند.
ابوترابي‌فرد تصريح کرد: در طول سي و اندي سال از پيروزي انقلاب اسلامي حتي يک خطا در کار ارزشمند کارکنان در افزايش ايمني فضاي کشور براي خلبانان اتفاق نيفتاده است و اين موضوع نشان دهنده دانش و توانايي آن‌هاست. اين در حالي است که جمهوري اسلامي ايران در تحريم قرار دارد و تجهيزاتي که در دهه ۷۰ خريداري شده و هيچگونه امکاناتي در اختيار دست اندرکاران قرار نگرفته است.
وي ادامه داد: از نظر سازمان هواپيمايي کشوري آسمان ايران تحت کنترل کامل است و از نظر سازمان هواپيمايي بين المللي ايران رتبه هشتم را دارد بنابراين اين موضوع نشان دهنده ظرفيتي است که در کشور وجود دارد. از اين‌رو در درجه اول بايد از مديران مجموعه و افرادي که اين کار بزرگ را برعهده دارند تشکر کرد، چرا که؛ با وجود اين که پروازها به ميزان دو برابر افزايش پيدا کرده، اما؛ نيروي انساني هيچ افزايشي نداشتند.
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اميدوارم دولت و مجلس شوراي اسلامي بتوانند گوشه‌اي از اين خدمات ارزشمند را پاس دارند.
اما؛ نايب رئيس مجلس حين اين بازديد خود ضمن برقراري تماس تلفني با هواپيماي حامل علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي که براي شرکت در «دوازدهمين نشست سالانه جوامع درگير جنگ و صلح با عنوان غلبه بر منطق منازعات در دنياي فردا به روسيه» به روسيه سفر کرد به طور مستقيم بخشي از گزارش بازديد خود را به اطلاع وي رساند.
در اين مکالمه هوايي کارکنان مراقبت پرواز با برقراري ارتباط با هواپيماي حامل علي لاريجاني و هيات همراه که عازم روسيه بود، اين امکان را به‌وجود آوردند تا مسئولان دستگاه قانونگذاري کشور به طور مستقيم با حساسيت‌ها، سختي‌ها، مرارت‌ها و تلاش بي‌وقفه کارکنان فرودگاه براي ايجاد فضايي امن در آسمان کشور آشنا شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي در اين مکالمه هوايي خطاب به رئيس مجلس تاکيد کرد: آنچه در برج مراقبت شاهد آن هستم حاکي از کارهاي بزرگي است که با تلاش کارشناسان فرودگاهي در فضاي کشور انجام مي شود.
علي لاريجاني هم در پاسخ ابراز اميدواري کرد: بازديد نايب رئيس مجلس از فرودگاه و بخش‌هاي مختلف آن بتواند منشاء خير و برکت براي صنعت فرودگاهي شود.
رئيس مجلس از حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي خواست با ارائه گزارشي از بازديد خود، زمينه را براي توجه بيشتر به مشکلات صنعت هوانوردي و فرودگاهي کشور در برنامه ششم توسعه فراهم کند.
رئيس مجلس، حضور حجت الاسلام و المسلمين ابوترابي را در فرودگاه و برج مراقبت مهرآباد مغتنم دانست و از مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها خواست موضوعات مطروحه در صنعت فرودگاهي را با نايب رئيس مجلس در ميان بگذارد تا به اطلاع مجلس برسد.
در اين مکالمه، رحمت اله مه‌آبادي، رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور هم از علي لاريجاني رئيس مجلس براي بازديد از فرودگاه و بخش‌هاي مختلف مرتبط با صنعت فرودگاهي و شرکت فرودگاه‌ها دعوت کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن