تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813012830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمین خواری 89 هکتار از اراضی شمال شهر یاسوج


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از زمین خواری در 89 هکتار از اراضی شمال یاسوج خبر داد و گفت: برخی دستگاه های اجرایی در این زمین خواری نقش دارند.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز کارگروه زمین خواری با حضور پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر اعضا برگزار شد.
حسین کاظمی در خصوص اراضی تصرف شده در شهر یاسوج اظهار کرد: 89 هکتار از اراضی شمال شهر یاسوج تصرف شده و در حال پیگیری برای رفع تصرف این اراضی هستیم.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به حمایت دستگاه های اجرایی در زمین خواری های شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: برخی دستگاه های اجرایی در این زمین خواری نقش دارند.
وی خاطرنشان کرد: در سال 81، هفت هکتار زمین به دستور وزیر جهاد کشاورزی وقت به منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد که متأسفانه منابع طبیعی این زمین ها را بین کارکنان خود تقسیم کرده که این جرم است. [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری فارس ]
زمین خواری 89 هکتار از اراضی شمال شهر یاسوج






چهارشنبه ، ۲۹مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن