تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819271622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام تست آن لاين و معرفي سامانه ناوبري بيدو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۱۴ق.ظ)
انجام تست آن لاين و معرفي سامانه ناوبري بيدو موج-در «سمينار شناخت قابليت‌هاي سيستم هدايت و ناوبري بيدو»، پس از معرفي تخصصي و بازديد کارگاهي از دستگاه‌هاي عملياتي بيدو، تست آنلاين اين سامانه‌صورت خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، پس از امضاي تفاهم‌نامه بين ايران و چين با نمايندگي شرکت صنايع الکترونيک ايران جهت ورود رسمي سامانه ناوبري فضايي بيدو، اين سامانه طي همايشي در پنجم آبان سال جاري براي شرکت‌هاي علاقمند به همکاري معرفي خواهد شد.
در اين همايش معرفي تخصصي از سامانه ناوبري فضايي بيدو (Beidou) انجام خواهد شد و شرکت‌کنندگان از کاربردها و خدمات اين سامانه و مزاياي آن نسبت به ديگر سامانه‌هاي موجود اطلاع خواهند يافت.
بخش‌هاي دولتي و خصوصي علاقه مند به مشارکت فناورانه يا استفاده از خدمات بيدو، تا روز 4 آبان مشخصات خود را بر اساس فرم‌هاي موجود به دبيرخانه همايش ارسال کنند.
در «سمينار شناخت قابليت‌هاي سيستم هدايت و ناوبري بيدو»،پس از معرفي تخصصي و بازديد کارگاهي از دستگاه‌هاي عملياتي بيدو و تست آنلاين سامانه‌ها، از شرکت‌کنندگان جهت همکاري در توسعه فناوري يا توسعه بازار خدمات، دعوت به همکاري و مشارکت خواهد شد.
انتقال فناوري و پياده‌سازي فني سامانه ناوبري فضايي بيدو با ايجاد شرايط خوب ارتباطات بين‌المللي در حوزه فناوري‌هاي پيشرفته بر اساس يک تفاهم‌نامه بين ايران و چين، در کشور انجام خواهد شد.
با همکاري چين فعاليت‌هايي از قبيل ايجاد ايستگاه‌هاي زميني بيدو و برپايي مرکز جمع‌آوري اطلاعات و داده‌هاي فضايي توسط شرکت صنايع الکترونيک ايران (صا ايران) در کشور انجام مي‌شود.
همچنين قرار است ايجاد دانش فني و سرريز فناوري در حوزه سيستم‌هاي پيشرفته ناوبري فضايي به داخل کشور توسط صا ايران انجام شود.
سامانه فضايي بيدو که هم اکنون کل کشور حتي بعضي از کشورهاي همسايه را تحت پوشش دارد، برخلاف سامانه جي‌پي‌اس، کليه نقاط کور کشور را نيز پوشش مي‌دهد.
دستگاه‌ها و تجهيزات بيدو از جمله سيستم دريافت سيگنال آن،همزمان توانايي دريافت اطلاعات از جي‌پي‌اس و گلوناس را هم دارند و اين يک ويژگي بسيار خوب به حساب مي‌آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن