تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات ايمن‌سازي وسيع در سطح محورهاي ارتباطي مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۵:۳۵ق.ظ)
اقدامات ايمن‌سازي وسيع در سطح محورهاي ارتباطي مازندران موج - رئيس اداره ايمني، ترافيک و حريم راه‌ها اداره کل راه و شهرسازي استان مازندران از اقدامات ايمن‌سازي وسيع و گسترده در سطح محورهاي ارتباطي استان در قالب خط‌کشي، نصب علايم اخطاري، نصب نيوجرسي در شش ماه نخست سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي استان مازندران، سيد محمد نظري با بيان اين مطلب افزود: ايمن‌سازي محورهاي استان با توجه به تردد بالا و حضور ميليوني گردشگر و مسافر در اين استان يکي از برنامه‌هاي اصلي و مهم کاري اين اداره کل است.
وي در ادامه يادآور شد: اين اداره کل با بسيج و به‌کارگيري نيروهاي مجرب و کارآمد خود اقدامات وسيع راهداري در قالب حفظ و نگهداري راه‌هاي ارتباطي استان در شش ماه نخست سال جاري به اجرا گذاشته است.
رئيس اداره ايمني و حريم راه‌ها اين اداره کل در خصوص برنامه‌هاي اجرايي ايمن‌سازي راه‌هاي استان در تصريح کرد: علاوه بر اقدامات گسترده خط‌کشي و تأمين روشنايي اين اداره کل در خصوص ايمن‌سازي راه‌ها برنامه‌هاي گسترده ديگري از جمله اصلاح و ساماندهي نقاط پر تصادف ۵ نقطه، ايمن‌سازي دماغه‌ها و موانع ثابت ۳۵۱ عدد، خط‌کشي ۳۵۵۰ کيلومتر، ايمن‌سازي اضطراري راه‌هاي استان ۵۵۰ کيلومتر، نصب نيوجرسي جهت تفکيک مسير حرکت ۳۷ کيلومتر، تهيه و نصب علايم اخطاري و انتظامي ۲۲۰۰۰ عدد و تهيه و نصب تابلوهاي اطلاعاتي ۳۰۰ مترمربع اشاره نمود.
نظري به تأثير مثبت اقدامات ايمن‌سازي راه‌ها در کاهش سوانح رانندگي اشاره کرد و گفت: علاوه بر اقدامات ايمن‌سازي محورها مي‌توان با بکار گيري تمهيدات مهندسي کنترل و نظارت- تبليغات کافي - اطلاع رساني عمومي - آموزش فراگير - راهنمايي و ارشاد و بعضا تأديب خاطيان گامي به سوي ارتقا و اعتلاي فرهنگ ايمني و به تبع آن کاهش سوانح رانندگي برداريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن