تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820933314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجزاء پولی و بانکی بسته خروج از رکود تصویب شد/پرداخت تسهیلات بانکی خرید کالااز چه زمانی آغاز می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اجزاء پولی و بانکی بسته خروج از رکود تصویب شد/پرداخت تسهیلات بانکی خرید کالااز چه زمانی آغاز می شود؟
در جلسه امروز شورای پول و اعتبار اعطای تسهیلات به بنگاه های تولیدی که کالای انباشته در انبارها دارند و اختصاص کارت اعتباری خرید کالا تصویب شد.
آفتاب : در جلسه امروز شورای پول و اعتبار که با حضور تمامی اعضاء و به مدت 4 ساعت برگزار شد تمامی بخش های بسته سیاستی خروج از رکود که به تکالیف شبکه بانکی و بانک مرکزی مربوط می شد به تصویب رسید.

از جمله مصوبات جلسه امروز شناورسازی نرخ سپرده قانونی بانک ها بین 10 تا 13 درصد و اختصاص کارت اعتباری برای خرید کالاهای بادوام و لوازم خانگی بود.

بنابر این گزارش نرخ سود سپرده ها و تسهیلات بانکی در جلسه امروز بررسی نشد و تصمیم گیری در این باره به ارائه گزارشی توسط بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار در جلسات آینده موکول شد.

گفتنی است از الزامات مورد تصویب این جلسه از شورای پول و اعتبار می توان به اجرای کامل  بسته سیاستی برای 6 ماه ، حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل، دقت در تزریق تسهیلات به بخش های اصلی صنعت که محصولات انباشته دارند و یا به دلیل کمبود نقدینگی دچار مشکلات مالی هستند، اجرای دقیق توسط بانک هایی که انضباط مد نظر بانک مرکزی را اجرا کرده اند، و آغاز اجرای این بسته از 15 آبان اشاره کرد.



تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن