تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم نامه مشترک بين بانک گردشگري و بانک توسعه تعاون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۹:۱۳ق.ظ)
امضاي تفاهم نامه مشترک بين بانک گردشگري و بانک توسعه تعاون موج - بانک گردشگري و بانک توسعه تعاون تفاهم نامه همکاري مشترک امضا کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، اين تفاهم نامه که به امضاي علي اصغر سفري، مدير عامل بانک گردشگري و محمد علي سهماني، مدير عامل بانک توسعه تعاون، رسيد دو طرف بر همکاري متقابل تاکيد کردند.
در اين مراسم علي اصغر سفري با اشاره به زمينه هاي همکاري مشترک گفت: با توجه به زمينه هاي مشترک بين دو بانک در خصوص فناوري امکان همکاري مناسبي وجود دارد.
وي در ادامه افزود: با توجه به اجرايي شدن برجام فعاليت هاي ارزي حوزه ديگري است که همکاري مشترک دو بانک مي تواند نتيجه بخش باشد و بانک گردشگري مايل است در اين خصوص از تجربيات بانک توسعه تعاون استفاده کند.
مدير عامل بانک گردشگري ابراز اميدواري کرد که همکاري گسترده اي بين بانک گردشگري و بانک توسعه تعاون در زمينه آموزش و برگزاري سمينار هاي مشترک و همچنين حوزه بازار يابي آغاز شود.
در ادامه اين نشست محمد علي سهماني، مدير عامل بانک توسعه تعاون، نيز در خصوص همکاري مشترک بين دو بانک ابراز اميدواري کرد و اظهار کرد: ايده هاي خوبي از سمت بانک گردشگري وجود دارد که اين ايده ها باعث مي شود بتوانيم همفکري و عمکاري خوبي با بانک گردشگري داشته باشيم.
وي همچنين افزود: اميدواريم بتوانيم با استفاده از تجربيات بانک گردشگري و همفکري با اين بانک با حداقل هزينه بيشترين هم افزايي را داشته باشيم. گفتني است که همکاري مشترک بين بانکها در اقتصاد بانک محور ايران باعث رشد بانکها و بهبود خدمات رساني به مشتريان مي شود که بانک گردشگري در همين راستا به ايجاد زمينه همکاري متقابل با بانک توسعه تعاون اقدام کرده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن