تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820830679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رصد ساخت کليپ‌هاي ماهواره‌اي در داخل کشور/برخورد با سازندگان کليپ‌هاي زيرزميني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۳:۳۰ق.ظ)
رصد ساخت کليپ‌هاي ماهواره‌اي در داخل کشور/برخورد با سازندگان کليپ‌هاي زيرزميني موج - فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اين که همه فعاليت‌ها و برنامه‌هاي ماهواره رصد مي‌شود، گفت: با سازندگان کليپ‌هاي زيرزميني مغاير هنجارهاي کشور برخورد مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين اشتري در حاشيه اولين دوره آموزشي مديران اجرايي پليس راهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت کليپ‌هاي ماهواره‌اي در داخل کشور و نمايش آن در خارج از کشور، تحت رصد ماموران پليس است.
وي با اعلام اين که با تمامي تبليغات و کليپ‌هايي که مغاير هنجارها و قانون کشور باشد برخورد مي‌شود، افزود: برنامه‌هاي ماهواره تحت رصد ماموران نيروي انتظامي است.
سردار اشتري ادامه داد: البته در برخورد با سازندگان کليپ‌هاي مغاير هنجارها، نظر دستگاه قضائي نيز مهم است و ضمن رعايت تمام ضوابط و مقررات با سازندگان آن‌ها برخورد مي‌شود.
وي درباره ايجاد منشور اخلاقي در پليس راهور، تصريح کرد: منشورها که حامي حقوق شهروندان و رعايت حق شهروندمداري است و تمامي پليس‌هاي تخصصي تهيه و تدوين شده و برخي از آن‌ها در گذشته رونمايي شده و برخي ديگر نيز در دست اجرا است و به‌زودي به پليس مربوطه ابلاغ و اجرايي شدن آن در دستور کار قرار مي‌گيرد.
فرمانده نيروي انتظامي همچنين درباره اجراي طرح LEZ در پايتخت، گفت: کاهش آلايندگي‌ها و برخورداري از هواي سالم اصلي است که ما نيز در پليس به دنبال آن هستيم، اما دستگاه‌هاي مختلفي در اجراي اين طرح متولي و پاي کار هستند و اگر از نظر پليس بسترسازي مناسبي در اين زمينه صورت گيرد، اجرايي شدن آن هيچ منافاتي با طرح‌هاي پليس نداشته و به نفع شهروندان است.
سردار اشتري افزود: اجراي طرح LEZ احتياج به برنامه‌ريزي، بسترسازي و فرهنگ‌سازي‌هاي مناسب دارد که پليس در آينده نظر قطعي و کارشناسي خود را در مورد اين طرح ابلاغ خواهد کرد.
فرمانده نيروي انتظامي همچنين گفت: يکي از اهداف مهم اجراي دوره آموزشي کوثر در پليس راهور کاهش تصادفات و کاهش تلفات جاده‌اي است که اميدواريم با آموزش افسران و رؤساي پليس راهور در آينده‌اي نزديک به اين مهم دست پيدا کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن