تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804238617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير جهاد کشاورزي شرايط خريد تضميني ذرت دانه اي را ابلاغ کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۹ب.ظ)
وزير جهاد کشاورزي شرايط خريد تضميني ذرت دانه اي را ابلاغ کرد موج - وزير جهاد کشاورزي طي نامه اي شرايط خريد تضميني محصول ذرت دانه اي سال زراعي 94-93 را به شرکت سهامي پشتيباني امور دام کشور ابلاغ کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود حجتي طي نامه اي از شرکت سهامي پشتيباني امور دام خواست در راستاي سياست خريد تضميني محصولات کشاورزي و مصوبه 20 فروردين سال 94 هيات وزيران، طبق شرايط تعيين شده نسبت به خريد تضميني ذرت اقدام کند.
بر اساس ابلاغيه وزير جهاد کشاورزي، بهاي هر کيلو گرم ذرت دانه اي با رنگ زرد متمايل به قرمز با 3 درصد افت مفيد و 1 در صد افت غير مفيد تحويل در مراکز خريد حداکثر 9600 ريال تعيين شده است.
ابلاغيه وزير جهاد کشاورزي، حداکثر افت مفيد قابل قبول را 5 درصد و افت غير مفيد را 3 درصد تعيين کرده و مازاد بر افت مذکور تا 8 درصد به ازاي هر يک درصد افت مبلغ 96 ريال از بهاي محصول کسر و مازاد بر 8 درصد محصول قابل خريد نيست.
از سوي ديگر دانه‌هاي آسيب ديده ناشي از حرارت حداکثر تا 5 درصد قابل تحويل است که يک درصد آن مورد قبول و 4 درصد آن افت محسوب و از بهاي محصول کسر مي‌شود.
همچنين ذرت خريداري شده بايد به صورت فله از کشاورزان خريداري و نگهداري شود و شروع کسري حاصل از خريد به عهده مسوولان مراکز خريد بوده و در پايان برنامه خريد به هيچ وجه از محل ديگري قابل تأمين نيست و مورد قبول نخواهد بود.
بر اساس ابلاغيه وزير جهاد کشاورزي، کليه وجوه پرداختي به تحويل دهندگان ذرت از طريق سيستم بانکي انجام و نسبت به صدور رسيد در دو نسخه که گوياي مشخصات کامل فرد، محل، مزرعه و افت و بهاي محصول باشد، اقدام مي‌شود.
شرکت پشتيباني امور دام موظف است با توجه به تفاوت مؤثر قيمت تمام شده ذرت وارداتي نسبت به قيمت خريد تضميني داخل، با همکاري معاونت امور زراعت و سازمان جهاد کشاورزي استان‌ها به نحوي عمليات خريد تضميني ذرت را اجرا کند که از عرضه و تحويل ذرت وارداتي به مراکز خريد و تحويل آن تحت هر عنوان خود داري و جلوگيري شود.
از ديگر شرايط خريد تضميني ذرت، حداکثر رطوبت دانه عرضه شده توسط کشاورزان به کارخانجات ذرت خشک کني 30 درصد و حداکثر رطوبت قابل قبول از ايستگاه‌هاي ذرت خشک کني 14 درصد و حداکثر ميزان افلاتوکسين قابل قبول ppb 20 تعيين شده است.
بنابر شرايط تعيين شده، محصول ذرت فقط از توليد کنندگاني که در فهرست ارائه شده از سوي سازمان جهاد کشاورزي استان که حاوي نام کشاورز، سطح زير کشت و ميزان توليد باشد، خريداري مي‌شود.
خريد زير نظر کميته اي مرکب از نمايندگان مديريت امور زراعت و تنظيم بازار سازمان جهاد کشاورزي استان، شرکت پشتيباني امور دام و نماينده کشاورزان محل انجام مي‌گيرد و مسووليت کميته خريد به عهده نماينده شرکت سهامي پشتيباني امور دام کشور است.
بر اساس ابلاغيه وزير جهاد کشاورزي، آمار خريد و موجودي بايد به صورت هفتگي و استاني تهيه و به دفتر قائم مقام وزير در امور بازرگاني و صنايع کشاورزي ارسال شود.
در اين ابلاغيه آمده است، با توجه به ماده (33) قانون افزايش بهره وري در بخش کشاورزي و منابع طبيعي و مصوبه هيات وزيران که مقرر شده در استان خوزستان، محصول ذرت بر اساس مکانيزم قيمت تضميني مورد حمايت قرارگيرد، ترتيبي اتخاذ شود که هر گونه سوء استفاده احتمالي و جابجايي محصول در استان‌هاي همجوار با استان مذکور که در آن‌ها عمليات خريد تضميني صورت مي‌گيرد، جلوگيري شود.
گفتني است زمان اتمام خريد تضميني ذرت دانه اي تا 30 بهمن سال جاري تعيين شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن