تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815593401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین رسالت سرگروه های آموزشی کیفی کردن آموزش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران: مهمترین رسالت سرگروه های آموزشی کیفی کردن آموزش است معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران در گردهمایی مدیران متوسطه اول در تنکابن گفت: تلاش برای کیفیت بخش کردن آموزش ها برای دانش آموزان مهمترین رسالتی است که سرگروه ها برعهده دارند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۷ مهر ساعت 11:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، اسفندیار نظری در گردهمایی مدیران متوسطه اول در تنکابن اظهار داشت:تلاش برای کیفیت بخش کردن آموزش ها برای دانش آموزان مهمترین رسالتی است که سرگروه ها برعهده دارند. معاون متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران افزود: تبدیل انسان ها به انسان هایی بالنده و مستعد هدف اساسی در آموزش و پرورش است و از این رو پژوهش گرایی در نظام تعلیم و تربیت ملاک اجرای برنامه های آموزشی قرار گرفته است.
 
وی در ادامه سخنان خود دست یابی به بهره وری آموزشی در گرو توجه به نظارت،کیفیت بخشی،پژوهش گرایی و پژوهش نگری دانست و تصریح کرد: تبدیل انسان ها به انسان های رشد یافته را در آموزش و پرورش دنبال می کنیم .
 
نظری گفت: فراگیری مهارت در مدارس برای توانمند کردن دانش آموزان مقطع متوسطه مورد توجه است.
 
معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران افزود: بزرگترین مسئله در آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی است که بتوانند مهارتی را در مدرسه بیاموزند و نقشی را در جامعه ایفا کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن