تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813169499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واردات ۲۰ ميليون ماهي زينتي از شرق آسيا به ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۰ق.ظ)
واردات ۲۰ ميليون ماهي زينتي از شرق آسيا به ايران موج - ۲۰ ميليون قطعه ماهي زينتي از ابتداي امسال تاکنون از کشورهاي شرق آسيا وارد ايران شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس گروه ماهيان زينتي و گياهان آبزي شيلات ايران در گچساران گفت: اين ميزان ماهي زينتي از کشورهاي سنگاپور، اندونزي و تايلند وارد کشورمان شده است.
عليرضا رحماني افزود: سالانه 200 ميليون قطعه ماهي زينتي به ارزش دو هزار ميليارد ريال در کشور توليد مي‌شود که از اين ميزان 90 درصد در داخل کشور مصرف مي‌شود.
وي گفت: 300 گونه ماهي زينتي در کشور وجود دارد که هشتاد گونه آن در ايران تکثير مي‌شود.
رحماني گفت: اصفهان با 56 ميليون 891 هزار قطعه بيشترين توليد ماهي زينتي را در کشور دارد و گيلان، قزوين، تهران، مرکزي، البرز، فارس، آذربايجان شرقي، کرمانشاه، گلستان، مازندران، خوزستان، لرستان، کهگيلويه و بويراحمد از ديگر استان‌هاي توليد ماهي زينتي در کشور هستند.
رئيس گروه ماهيان زينتي و گياهان آبزي شيلات ايران گفت: از اين ميزان ماهي زينتي توليد شده در کشور سالانه ده درصد به خارج کشور صادر مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن