تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820302539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتمين همايش تحول در نگاه دي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۹:۱۳ق.ظ)
هفتمين همايش تحول در نگاه دي برگزار شد موج - هفتمين همايش تحول در نگاه دي (روساي شعب) با حضور مدير عامل و مديران ارشد بانک دي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين همايش دو روزه که با حضور روساي شعب، معاونان و مديران بانک برگزار شد، ضمن بررسي عملکرد شش ماهه نخست شعب سراسر کشور بانک دي، برنامه‌هاي شش ماهه دوم بررسي و تببين شد.
دکتر احمد شفيع‌زاده، مدير عامل بانک دي، در اين همايش با اشاره به تحولات اقتصادي کشور و ابراز اميدواري نسبت به رونق اقتصادي با تدابير دولت به موضوع کاهش نرخ سود بانکي اشاره کرد و گفت: کاهش نرخ سود بانکي اگر همراه با کاهش نرخ تورم باشد امکان پذير خواهد بود.
وي تصريح کرد: اگر در کاهش نرخ سود سپرده‌هاي بانکي تنها به عامل کاهش نرخ سود توجه شود و به ساير عوامل نظير ميزان سپرده قانوني، برداشت از منابع بانک مرکزي، بازار بين بانکي متوازن و مواردي از اين دست توجه نشود اين کاهش به تنهايي نقش موثري در شرايط اقتصادي کشور نخواهد داشت.
شفيع‌زاده ادامه داد: علاوه بر اين بايد فرهنگ‌سازي مناسبي در اين زمينه انجام شود و اراده جمعي و انتظارات معقول ميان فعالان اقتصادي وجود داشته باشد.
به گفته وي يکي از آسيب‌هايي که وجود دارد اين است که فعالان اقتصادي يا سازمان‌ها و بنگاه‌هايي که منابع اصلي پول را در اختيار دارند، آن را در بانک‌ها سرمايه‌گذاري مي‌کنند و براي دريافت نرخ سود بيشتر با بانک‌ها چانه زني مي‌کنند.
مدير عامل بانک دي ادامه داد: اين درحالي است که اگر همه با هم براي بهبود اقتصاد، توسعه توليد و اشتغالزايي تصميم بگيريم مي‌توان نرخ سود سپرده‌ها و تسهيلات را به راحتي کاهش داد تا توليد توجيه اقتصادي يابد ولي اگر در اين زمينه تنها انتظار از بانک‌ها باشد دچار آسيب مي‌شويم.
وي اظهار اميدواري کرد که با تدابير در نظر گرفته شده بتوان تحرک بيشتري در اقتصاد ايجاد کرد تا خروج از رکود با شرايط بهتري انجام شود.
مدير عامل بانک دي همچنين درباره برنامه‌هاي بانک براي برطرف کردن چالش کمبود تقاضا در بازار اظهار کرد: برنامه‌ها به گونه‌اي تنظيم شده‌اند که بتوانيم به ويژه از صادرات غيرنفتي حمايت کنيم، هر چند همواره اين رويکرد تقويت شده و برهمين اساس همکاري مناسبي با صندوق ضمانت صادرات داريم.
شفيع‌زاده همچنين در ادامه اين همايش با ابراز رضايت از عملکرد روساي شعب و فعاليت آنها در چارچوب برنامه‌هاي ابلاغي تصريح کرد: معدل عملکرد شعب به نسبت راضي کننده است اما نتيجه نهايي در پايان سال مشخص خواهد شد و اين تلاش بيشتري را مي‌طلبد.
وي با بيان اينکه از روساي شعب انتظارات زياد است، اهتمام بيشتر روساي شعب و توجه آنها به امر مشتري مداري را خواستار شد.
شفيع‌زاده مديريت اقتصادي شعب را مورد تاکيد قرار داد و گفت: مديريت اقتصادي شعبه هم به جذب منابع معطوف است و هم تخصيص منابع. مديريت اين موضوع از حداقل انتظاراتي است که ما از روساي شعب و همکاران آنها داريم.
در ادامه اين همايش معاونان و مديران ادارات مستقل ضمن ارائه برنامه‌هاي خود، چارچوب کلي فعاليت‌هاي بانک در شش ماهه دوم سال را تبيين کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن