تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819489879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 15 ميليارد ريال براي توسعه کمپ‌هاي گردشگري خراسان شمالي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۴ (۴:۴۳ق.ظ)
اختصاص 15 ميليارد ريال براي توسعه کمپ‌هاي گردشگري خراسان شمالي موج - مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان خراسان شمالي گفت: امسال 15 ميليارد ريال براي توسعه اقامتگاه‌ها و کمپ‌هاي گردشگري اين استان اختصاص مي‌يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، آدينه محمد سويدانلويي اظهار داشت: 6 ميليارد ريال از اين رقم براي توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري در جاجرم و 9 ميليارد ريال نيز براي ايجاد کمپ‌هاي گردشگري در فاروج اختصاص مي‌يابد.
وي خاطرنشان کرد: ايجاد و راه‌اندازي اقامت‌هاي بوم‌گردي در روستاهاي استان نيز امسال 10 ميليارد ريال اعتبار دارد و متقاضيان اجراي طرح‌هاي گردشگري مزبور تا سقف يک ميليارد ريال تسهيلات کم‌بهره و ارزان‌قيمت دريافت مي‌کنند.
سويدانلويي با تأکيد بر ظرفيت‌هاي استان براي جذب اکو توريسم گفت: امسال هر فرمانداري مکلف شده است تا زيرساخت‌هاي مناسب براي جذب گردشگر را در يک روستا فراهم کند و بر اين اساس قرار است هشت روستاي استان از زيرساخت‌هاي مناسب گردشگري برخوردار شوند.
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري خراسان شمالي گفت: ظرفيت‌هاي اکو توريسم در خراسان شمالي فراتر از تصور است و براي رونق صنعت گردشگري و بهره‌مندي از اين فرصت‌ها نياز است تا تور گردانان و دفاتر خدمات مسافرتي اين ظرفيت‌ها را به خارج استان و حتي خارج کشور معرفي کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن