تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819877557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پشت فرات»، گذری به پشت صحنه سریال های محرم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: در دهه 80 بیش از 20 سریال ویژه ایام محرم در شبکه های مختلف سیما ساخته شده و به نمایش درآمده است. از میان این سریال ها 9 اثر انتخاب شده و پشت صحنه و روند تولید هر کدام از این سریال ها در قالب یک مجموعه مستند 11 قسمتی به نام «پشت فرات» به نمایش درآمده که این شب ها ساعت 24 از شبکه چهار به نمایش درمی آید.
آن سوی سریال ها
مجموعه 11 قسمتی «پشت فرات» به تهیه کنندگی محمد هوشمند و کارگردانی مهناد کریمان، پشت صحنه سریال های «معصومیت از دست رفته» و «زمانی برای عاشقی» (در دو قسمت)، «بانو»، «رخنه» «یک تکه زمین»، «خون بها»، «سفر سبز»، «یلدا» و «فرات» را به تصویر کشیده است.
قصه های عاشقی
«معصومیت از دست رفته» که سال 82 از شبکه سه به نمایش درآمد، داستان خزانه دار کوفه و امویان را در سده نخست هجری روایت می کند. در این مجموعه که کارگردانی آن را داوود میرباقری به عهده داشته، بازیگرانی چون امین تارخ، فریبا کوثری، امین زندگانی، حدیث فولادوند، انوشیروان ارجمند، داریوش فرهنگ و مصطفی تاری حضور داشته اند.
سریال «فرات» به کارگردانی مازیار میری ساخته شد که سال 90 از شبکه دو به نمایش درآمد و در پشت صحنه این سریال با مازیار میری، اکبر زنجانپور و فریبا جدی کار گفت و گو شده است.
سریال های زمانی برای عاشقی، رخنه، سفر سبز، یک تکه زمین، خون بها و یلدا نیز ازجمله سریال های مطرح شده در مستند پشت فرات است.
سریال «یلدا» از تولیدات سال 89 در شبکه یک به کارگردانی حسن میرباقری است و مستند پشت صحنه آن، شامل گفت وگو ... [ مشاهده متن کامل خبر در جام جم آنلاین ]
«پشت فرات»، گذری به پشت صحنه سریال های محرم






دوشنبه ، ۲۷مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.sima.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن