تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820746147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع کامل آلودگي ارس تا پايان 2016


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۰ب.ظ)
رفع کامل آلودگي ارس تا پايان 2016 موج - مدير کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محيط زيست با تاکيد بر اينکه کنترل آلودگي رودخانه ارس اولويت برنامه هيات ايراني به کشور ارمنستان بود، گفت: با توافق انجام شده تا پايان سال 2016 مشکل آلودگي رودخانه ارس به طور کلي حل شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد جواد سروش، مدير کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محيط زيست، با اشاره به سفر هيات ايراني به رياست اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور، در 22/7/94 به کشور ارمنستان گفت: در اين سفر جلسه اي در کاخ نخست وزيري ارمنستان بين هيات ايراني و ارمنستان برگزار شد که در اين جلسه معاون اول رييس جمهور کنترل آلودگي رودخانه ارس را براي کشور ايران بسيار مهم خواند.

به زودي برنامه عملياتي کنترل آلودگي رودخانه ارس تدوين مي‌شود
وي ادامه داد: آبراهاميان، نخست وزير ارمنستان، در اين جلسه وزراي انرژي و محيط زيست ارمنستان را مأمور کرد ظرف يک ماه آينده از مکان آلودگي بازديد کنند و برنامه عملياتي کنترل آلودگي رود ارس تدوين و اجرايي کنند.

رفع کامل آلودگي رودخانه ارس تا پايان سال 2016
سروش تصريح کرد: نخست وزير ارمنستان در اين نشست تعهد داد تا پايان سال 2016 مشکل آلودگي ارس به طور کامل حل شود و در هيچ کدام از بخش‌هاي آب، رسوب و بيولوژيک آلودگي نداشته باشيم.
وي از نهايي کردن پيش نويس همکاري مشترک بين ايران و ارمنستان در خصوص کنترل آلودگي رودخانه ارس خبر داد و گفت: در اين پيش نويس همه خواسته‌هاي طرف ايراني لحاظ و مقرر شد پس از تأييد وزارت امورخارجه دو کشور به امضاي وزير نيرو کشور ايران و وزير انرژي کشور ارمنستان برسد.
سروش افزود: بيستمين نشست‌هاي کارشناسي بين دو کشور که يک ماه قبل نيز در شهر تبريز برگزارشده است کماکان تا رسيدن به نتيجه کامل ادامه پيدا کند.

توافق براي انجام مانيتورينگ و پايش آلودگي رودخانه ارس
اين گزارش مي‌افزايد، مدير کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محيط زيست همچنين از برگزاري جلسه تخصصي بحث و تبادل نظر با قائم مقام وزير محيط زيست ارمنستان خبر داد و گفت: در اين جلسه مقرر شد روش کار براي مانيتورينگ و پايش آلودگي در سه بخش آب سطحي، رسوبات و موجودات کف زي بر اساس استانداردهاي مورد قبول دو طرف انجام شود.
سروش با تاکيد بر اينکه در آينده نزديک شاهد پاک شدن رودخانه ارس از هر گونه آلودگي خواهيم بود، افزود: کشور ارمنستان آمادگي خود را جهت هر گونه همکاري و خواسته کشورمان را براي رفع آلودگي رودخانه ارس اعلام کرده و مقرر شد که برنامه‌هاي تدوين شده سريعاً عملياتي شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن