تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820808852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تورم و رکود، منابع سازمان تأمين اجتماعي را تحت تأثير قرار مي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۹:۵۷ق.ظ)
تورم و رکود، منابع سازمان تأمين اجتماعي را تحت تأثير قرار مي‌دهند موج - مدير کل درآمد حق بيمه سازمان تأمين اجتماعي، شرايط اقتصادي کشور را تأثير گذار بر منابع سازمان تأمين اجتماعي خواند و اظهار داشت: تورم، رکود و بدهي‌هاي کارفرمايان، منابع سازمان را تحت تأثير قرار مي‌دهند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي، مهرداد قريب، مديرکل درآمد حق بيمه سازمان تأمين اجتماعي شرايط اقتصادي کشور در دومين همايش منطقه‌اي اصلاح فرآيندها و بهبود روش‌هاي حوزه درآمد حق بيمه در استان گلستان گفت: امروز سازمان با چالش‌هايي روبرو است که بايد با بسيج عمومي درون سازماني تلاش کنيم عملکردها را ارتقا دهيم تا از مشکلات عبور کنيم.
وي با بيان اين که چالش‌هاي پيشرو ناشي از عوامل مختلف است، افزود: شرايط اقتصادي کشور بر تقويت اين چالش‌ها مؤثر است، با اين وجود اميد مي‌رود با تدابير دولت تدبير و اميد در مسائل کشور گشايشي انجام شود.
قريب در بخشي از سخنانش عملکرد واحد درآمد سازمان تأمين اجتماعي را مثبت ارزيابي کرد و گفت: کارکنان اين بخش در همه استان‌ها با تدابير و تلاش نتايج خوبي را به دست آوردند، ولي؛ اين پايان کار نيست بايد بيشتر از اين‌ها تلاش شود و تا بتوانيم بهتر از اين باشيم و به جايگاه قابل‌انتظار دست يابيم.
وي با تأکيد بر اين که بايد، تصميمات بر اصول علم و آگاهانه و کارشناسانه باشد، در ادامه تصريح کرد: قبل از هر تصميمي، مطالعه و عاقلانه بودن آن مدنظر باشد تا به بقاي سازمان و دوام آن کمک کنيم.
مدير کل درآمد حق بيمه سازمان تأمين اجتماعي خاطرنشان کرد: سازمان تأمين اجتماعي به عنوان يک امانت در دست ماست و بايد با مسووليت‌پذيري بيشتر و درايت بهتر از تصميمات سليقه‌اي دوري کنيم و تابع بخشنامه‌ها و آيين‌نامه‌ها باشيم.
قريب افزود: اين اصل را توجه داشته باشيم که اگر اموال سازمان بيت‌المال است حقوق و اموال مخاطبين سازمان و کارفرمايان هم از اين قاعده مستثني نيستند و نگاه برابر داشته باشيم.
وي برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي را براي ارتقاء علمي و مهارتي براي همکاران، يک ضرورت دانست و در ادامه گفت: با تقويت آموزش و مهارت همکاران؛ به‌ويژه در بخش‌هاي درآمد کيفيت خدمات و تصميمات ارتقاء مي‌يابد و همچنين رضايت مراجعين را در پي خواهد داشت.
در ادامه اين همايش، مدير کل تأمين اجتماعي استان گلستان گفت: اين استان بالغ بر 46 هزار کارگاه فعال دارد و تأمين اجتماعي گلستان بيش از 80 ميليارد تومان طلب معوقه دارد.
محمد حيدري نژاد افزود: با وجود تمامي مشکلات، تأمين اجتماعي استان گلستان در همه شاخص‌ها مثبت است.
وي اظهار داشت: با توجه به پيشرفت علم و تکنولوژي متدها، روش‌هاي غالب و سنتي پيشين ديگر پاسخگوي نيازهاي امروز سازمان نيست، اصلاح، تغيير و تجديدنظر مستمر در روش‌ها يک نياز سازماني است.
حيدري نژاد قديمي بودن روش‌ها و رويه‌ها، تغييرات شتاب‌زده و پاسخگو نبودن روش‌هاي موجود به نيازهاي موجود به ويژه واحد درآمد و تراکم بيش از حد امور را از جمله چالش‌هاي پيشروي سازمان ياد کرد.
وي با ذکر اين که در کنار مشکلات و چالش‌ها در بخش درآمد بيمه‌اي، سازمان داراي نقاط قوت نيز است، در ادامه افزود: ماهيت اجرايي سازمان، قانون‌گرايي و توجه به قانونمندي، درک و اهميت مديران ارشد سازماني، توجه به مهندسي سيستم‌ها و روش‌ها، رفع نارسايي‌هاي اجرائي و ضابطه‌مند کردن عمليات اجرايي در واحد درآمد، توانمندي سازمان به ايجاد سازوکارهاي لازم و اصلاح روش‌ها و عزم و اراده مديريتي از جمله نقاط قوت سازمان است که مي‌توانند ايجادکننده تحولي بزرگ در سازمان باشند.
لازم به ذکر است، همايش منطقه‌اي حوزه درآمد حق بيمه با حضور روسا و کارشناسان بخش‌هاي درآمد، بازرسي، اجراييات و دبيران هيات هاي تجديدنظر تشخيص مطالبات استان‌هاي غرب تهران، شرق تهران، فارس، کرمان، سيستان و بلوچستان، يزد، خراسان رضوي، خراسان جنوبي، خراسان شمالي و سمنان در قالب کارگروه‌هاي نظارت بر درآمد، امور پيمان‌ها، بازرسي کارگاه‌ها، اجراييات و هيأت‌هاي تشخيص مطالبات در استان گلستان برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن