تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسير شمال به جنوب قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال باز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۹:۵۹ق.ظ)
مسير شمال به جنوب قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال باز شد موج - رئيس اداره راه و شهرسازي چالوس گفت: مسير شمال به جنوب قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال تا مرزن‌آباد با تلاش شبانه‌روزي نيروهاي راهداري باز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا کاوه، رئيس اداره راه و شهرسازي چالوس، افزود: راهداران مسير 23 کيلومتري شمال به جنوب آزاد راه از سمت چالوس به مرزن‌آباد را با تلاش در تمام ساعات شب گذشته پاک‌سازي و به روي خودروها باز کردند.
وي ادامه داد: هم اکنون نيروهاي راهداري در حال پاک‌سازي مسير جنوب به شمال از سمت مرزن‌آباد به چالوس در محدوده ازارک هستند.
رئيس اداره راه و شهرسازي چالوس اظهار اميدواري کرد: اين مسير با تلاش نيروهاي راهداري ظرف چند ساعت آينده باز شود.
کاوه گفت: هم اکنون تمام راه‌هاي شهرستان چالوس به جزء مسير جنوب به شمال قطعه چهارم آزاد راه تهران شمال در محدوده مرزن‌آباد به چالوس باز است و تردد به صورت روان در آن جريان دارد.
بارندگي شديد شامگاه شنبه منجر به آب گرفتگي و ورود گل‌ولاي در اين مسير و در نهايت بسته شدن قطعه چهارم آزاد راه تهران شمال شده بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن