تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819234489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی سلاح‌ وتاکتیک‌های جدیدمتناسب باتهدیدات/تشکیل یگان‌های واکنش سریع


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد: طراحی سلاح‌ وتاکتیک‌های جدیدمتناسب باتهدیدات/تشکیل یگان‌های واکنش سریع فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما متناسب با تهدیدات، سلاح‌ها و تاکتیک‌های جدیدی را طراحی کردیم.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۶ مهر ساعت 09:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه بازدیدهای از یگان های حاضردر رزمایش محرم در جمع خبرنگاران با اشاره به این که ما در کوتاه ترین زمان ایده را به محصول تبدیل می‌کنیم اظهار کرد: سند دفاعی کشور سلاح‌های لازم متناسب با تهدیدات را در اختیار ارتش گذاشته که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. وی همچنین افزد: در این رزمایش از تانک بهینه شده سم سام و ذوالفقار استفاده می‌شود. قابلیت‌های تانک سم سام افزایش یافته و سیستم کنترل آتش آن نیز ارتقاء یافته است.همچنین از پهباد، بالگرد ترابری و بالگردهای هجومی نیز که به تیربارهای 7.62 و 12.7 مجهز شده‌اند استفاده خواهد شد. امیر پوردستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تهدیدهای جدید از جمله تهدیدهای گروه های تروریستی خاطر نشان کرد: گروه های تروریستی به نیابت از آمریکا، رژیم صهیونیستی و پول برخی کشورهای منطقه دست به جنایت می‌زنند، بنابراین ما به عنوان نیروهای مسلح باید ظرفیت دفاعی خود را بالا ببریم. من در بازدید از یگان های حاضر در رزمایش محرم شاهد نشاط، شادابی و روحیه نیروها بودم. با توجه به تمرین‌های انجام شده این نیروها همه آماده هستند و من به مردم کشورمان می‌گویم که ارتش برای مقابله با تهدیدات کاملا آماده است. فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پیام این رزمایش برای دشمن این است که پاسخ ما همان پاسخ فرمانده کل قوا یعنی پاسخ سخت، کوبنده و قاطع به دشمن است. وی در پایان با اشاره به تشکیل یگان‌های واکنش سریع ارتش خاطر نشان کرد:‌ این یگان‌ها با توجه به تهدیدات جدید ایجاد شد و قادر است در کوتاه ترین زمان به نقطه مورد نظر انتقال داده شود، این نیروها قابلیت انعطاف بالایی دارند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن