تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820762905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از هفت هزار هیات مذهبی در فارس فعال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شیراز- ایرنا- رئیس شورای هیات های مذهبی استان فارس گفت: هم اینک هفت هزار و 400 هیات مذهبی در استان فارس فعال است که از این تعداد هزار و 124 هیات در شهر شیراز فعالیت می کند.
به گزارش ایرنا مظفر مختاری شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: این هیات ها درایام محرم و صفر جاری در استان فارس برنامه های ویژه ای دارند که رویکرد عمده ما دراین هیات ها عزاداری در محلات است.
وی افزود: قرائت قرآن و استفاده از عکس شهدا از مهمترین برنامه های ماه محرم امسال و برنامه های فرهنگی مذهبی دهه عاشورا در هیات های مذهبی استان است.
مختاری اظهارداشت: در ظهر تاسوعا و عاشورا بیش از 150 هزار نفر از مردم در هیات های مذهبی و در نماز ظهر این دو روز شرکت می کنند که پیش بینی می شود این آمار امسال افزایش یابد.
وی اضافه کرد: هیات های مذهبی ظرفیت مناسبی است که باید از آن برای تبدیل فریضه های امر به معروف و نهی از منکر به یک گفتمان عمومی و سلامت برنامه های دینی در جامعه استفاده مطلوب است.
او ادامه داد: شورای هیات های مذهبی استان برنامه های ویژه ای در بخش سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر در استان دارد.
مختاری با اشاره به برگزاری موفق سیزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در فارس عنوان داشت: این اجلاس به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی و مذهبی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

یکشنبه ، ۲۶مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن