تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820327681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیل و آبگرفتگی در 6 استان و آسیب دیدگی 31شهر و روستا


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
سیل و آبگرفتگی سیل و آبگرفتگی در 6 استان و آسیب دیدگی 31شهر و روستا

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمرخبر داد؛
سیل و آبگرفتگی در 6 استان و آسیب دیدگی 31شهر و روستا
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از سیل و آبگرفتگی در 6 استان و آسیب دیدگی 31شهر و روستا و امدادرسانی به 600 نفر در پی بارش شدید باران در کشور خبر داد.



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات سیل و آبگرفتگی در استان های کشور اظهار کرد: تا ساعت 21 امشب بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها  6 استان شامل گیلان، اردبیل،سیستان، مازندران، کرمان و گلستان را دچار سیل و آبگرفتگی کرد.
سخنگوی سازمان امداد و نجات تصریح کرد: همچنین بر اثر سیل 15 شهرستان شامل آستارا، لنگرود، املش، لاهیجان، رودسر،فومن، رشت،پارس آباد،زاهدان، چالوس، نوشهر، ارزوئیه و آزادشهر متاثر شدند.
  وی افزود: در پی سیل و آبگرفتگی 9 شهر و 22 روستا دچار آسیب دیدگی شدند.

مرتضوی در ادامه بیان داشت: در این 6 استان و 15 شهرستان تاکنون به 600 نفر امدادرسانی شده که از این تعداد 220 نفر در زاهدان به اماکن امن منتقل شدند،  50 نفر در همین شهرستان اسکان داده شدند و یک هموطن در آزادشهر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شد.
  سخنگوی سازمان امداد و نجات اظهار داشت:همچنین در این استانها در 68 واحد مسکونی تخلیه آب انجام شد.

**آخرین جزئیات از 33 ساعت بارندگی شدید در استان مازندران / خوشبختانه سیل رامسر خسارت جانی نداشت

علی اصغر احمدی مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران در خصوص آخرین وضعیت سیل و آب گرفتگی در مناطق رامسر و تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: از صبح جمعه تا ساعت 21 امشب بارندگی در رامسر ادامه داشت و هنوز نزولات آسمانی در تنکابن ادامه دارد و پیش بینی میشود تا فردا صبح وضعیت جوی ان منطقه به همین شکل باشد.   وی با اشاره به این که بارند گی های 24 ساعت گذشته موجب سیل و آب گرفتگی معابر و مناطق روستایی در تنکابن و رامسر شده گفت: خوشبختانه با پیش گیری های صورت گرفته و آماده باش کامل در این منطقه شاهد خسارت جانی نبوده ایم اما خسارت مالی فراوانی به جای مانده است.
  وی با بیان این که برآورد خسارات مستلزم زمان بیشتری است افزود: آبگرفتگی در معابر شهر رامسر که موجب مشکلاتی برای تردد وسایل نقله سبک شده بود برطرف شده ولی این معضل هم چنان در تنکابن پا برجاست.
  احمدی در پایان به مسافران و اهالی تنکابن که قصد عزیمت به مناطق کوهستانی را دارند توصیه کرد از هموطنان میخواهیم که به دلیل بارش برف و سفیدپوش شدن مناطق تمامی وسایل لازم وغذای کافی جهت مواجهه با هرگونه حادثه طبیعی را همراه خود داشته باشند.   2007  



۲۶/۰۷/۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن