تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821043970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي فرودگاه بوشهر براي مشارکت سرمايه‌گذاران در پروژه ساخت فرودگاه جديد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۵:۵۰ق.ظ)
آمادگي فرودگاه بوشهر براي مشارکت سرمايه‌گذاران در پروژه ساخت فرودگاه جديد موج-مديرکل فرودگاه‌هاي استان بوشهر از آمادگي اين اداره کل براي مشارکت سرمايه‌گذاران در پروژه ساخت فرودگاه بوشهر و ساخت آن در محل جديد خبر داد.
به گزارش خبرگزراي موج به نقل از روابط عمومي شرکت فرودگاه‌هاي کشور، عباس محمدي، مديرکل فرودگاه‌هاي استان بوشهر گفت: زمين فرودگاه جديد بوشهر مشخص و ميخکوبي آن براي محدود کردن ابعاد آن به خوبي انجام شده است.
محمدي در ادامه به مجتمع گردشگري و تفريحي فرودگاه کنوني بوشهر اشاره کرد و گفت: موافقت اصولي ساخت اين مجتمع دريافت شده اما وجود معارض، ادامه کار را با موانعي روبرو ساخته که اميدواريم اين مشکل زودتر حل شود و سرمايه‌گذاران بتوانند راحت‌تر براي سرمايه‌گذاري در اين پروژه اقدام کنند.
مديرکل فرودگاه‌هاي استان بوشهر از ساخت ترمينال مسافربري فرودگاه مرکز استان با عنوان يکي ديگر از طرح‌هاي اين اداره کل ياد کرد و افزود: بخش خصوصي مي‌تواند براي ساخت اين ترمينال با سرمايه ۵۰۰ ميليارد ريال مشارکت کند.
محمدي گفت: طرح جامع اين فرودگاه تا پايان امسال تدوين و تکميل و پس از آن زمينه براي کارهاي اجرايي هموارتر خواهد شد.
به گفته مديرکل فرودگاه‌هاي استان بوشهر،هماهنگي با مرکز آموزش فنون هوايي جهت انجام پروازهاي آموزشي فوق سبک انجام و دريافت گواهينامه خلباني فوق سبک همراه شده است که در اين امور نيز از جذب سرمايه‌گذار خصوصي استقبال مي‌شود.
پيش از اين غلامحسين باقريان معاون برنامه‌ريزي و نظارت شرکت فرودگاه‌هاي کشور از سرمايه ۳۷۵ ميليون يورويي براي انتقال، جابه جايي و ساخت فرودگاه جديد بوشهر خبر داده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن