تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814663268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش همکاري آسه آن و چين کليد تضمين امنيت جنوب شرق آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۱۱ب.ظ)
افزايش همکاري آسه آن و چين کليد تضمين امنيت جنوب شرق آسيا موج - وزراي دفاع کشورهاي عضو آسه آن در مورد لزوم همکاري نزديک چين و آسه آن به منظور تضمين امنيت منطقه جنوب شرق آسيا توافق کردند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از برناما، وزراي دفاع کشورهاي عضو آسه آن اعلام کرده اند که افزايش همکاري آسه آن و چين کليد تضمين امنيت جنوب شرق آسيا است.
دکتر انگ هن، وزير دفاع سنگاپور طي سخناني تصريح کرده است که براي حفظ صلح و ثبات منطقه جنوب شرق آسيا، همکاري آسه آن و چين الزامي است.
وي ادامه داد: سنگاپور به نقش خود به عنوان هماهنگ کننده روابط آ سه آن و چين به منظور گسترش روابط دو طرف و ايجاد اعتماد متقابل ميان آنها ادامه مي دهد.
هن توضيح داد که نشست هايي شبيه آنچه در قالب نشست وزراي دفاع آسه آن رخ داده است، امري لازم براي ارتقاي سطح امنيت منطقه است.
در جلسه وزراي دفاع کشورهاي عضو آسه آن، وزرا از برعهده گيري نقش بيشتر در امنيت منطقه توسط چين استقبال کردند.
در نشست وزراي دفاع آسه آن، مسائل امنيت منطقه اي مانند مبارزه با تروريسم و جرايم فراملي بررسي شد و شرکت کنندگان درباره نياز به همکاري و ارتباطات بيشتر ميان کشورها تأکيد کردند.
در اين جلسه تصريح شد که نشست وزراي دفاع آسه آن زمينه اي براي افزايش همکاري هاي عملي کشورهاي عضو اين سازمان و شرکاي برون منطقه اي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن