تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820754484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كري: كشتن فلسطيني‌ها حق اسرائيل است!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كري: كشتن فلسطيني‌ها حق اسرائيل است!
در شرايطي كه صهيونيست‌ها جنايات خود را در سرزمين‌هاي اشغالي تشديد كرده‌اند، امريكا بار ديگر حمايت همه جانبه خود از رژيم صيونيستي را اعلام كرد. وزير خارجه امريكا در گفت‌وگوي تلفني با نخست‌وزير رژيم صهيونيستي با محكوم كردن اقدامات فلسطيني‌ها گفت، صهيونيست‌ها حق دارند در برابر خشونت از خود دفاع كنند.
درحالي كه جنايات صهيونيست‌ها در كرانه باختري و نوارغزه عليه مردم بي‌گناه فلسطين تشديد شده و دهها تن كشته و هزاران نفر زخمي شده‌اند ولي اين جنايات با سكوت جامعه جهاني همراه بوده است. امريكايي‌ها كه حامي اصلي صهيونيست‌ها به شمار مي‌روند اين بار نيز با محكوم كردن انتفاضه فلسطيني‌ها از رژيم غاصب صهيونيستي حمايت كردند. جان كري، وزير خارجه امريكا در گفت‌وگوي تلفني با بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم صهيونيستي گفت: فلسطيني‌ها بايد فتنه و خشونت را متوقف كنند. به نوشته روزنامه «هاآرتص»، جان كري و نتانياهو جمعه شب در تماس تلفني توافق كردند كه به منظور بررسي راه‌هاي كاهش تنش در بيت‌المقدس و بازگرداندن آرامش، هفته جاري در برلين با يكديگر ديدار كنند. بر اساس اين گزارش، مشخص نيست جان كري در سفر خود به اروپا كه چند روز به طول مي‌انجامد، با «محمود عباس» رئيس تشكيلات خودگردان نيز ديدار خواهد كرد يا نه. نتانياهو قرار است چهارشنبه هفته جاري وارد برلين شود و با «آنگلا مركل» صدر اعظم آلمان ديدار كند.  وزير خارجه امريكا در ادامه اين گفت و گو گفت: «فلسطيني‌ها بايد به فتنه پايان دهند. عباس بايد خشونت را علناً و قاطعانه محكوم كند.»
   
قطعنامه استقرار ناظران بين‌المللي در قدس
نماينده فرانسه در سازمان ملل پيش‌نويس قطعنامه پيشنهادي اين كشور براي استقرار ناظران بين‌المللي به اماكن مقدس شهر قدس را به شوراي امنيت ارائه كرد. به گزارش ايسنا، مجله «لو فيگارو» فرانسه با اعلام ارائه پيش‌نويس اين قطعنامه توسط فرانسوا دلاتر، نماينده دائم فرانسه در سازمان ملل نوشت:كشورهاي عضو شوراي امنيت به زودي اين طرح را مورد بررسي قرار مي‌دهند و در صورت توفق تمامي اعضا، رئيس شوراي امنيت بيانيه‌اي در اين خصوص صادر خواهد كرد. مجله لوفيگارو به نقل از منابع آگاه نوشت: در اين پيش‌نويس استقرار ناظران مستقل بين‌المللي به قدس با هدف توقف هتك حرمت مسجد الاقصي و پايان بخشيدن به حوادث فعلي در اين مسجد مطرح شده است. پيش نويس اين طرح با مخالفت رژيم صهيونيستي مواجه شد. «دني دانون»، نماينده جديد رژيم صيهونيستي در سازمان ملل متحد، روز شنبه با پيشنهاد استقرار نيروهاي بين‌المللي در بيت‌المقدس اشغالي، مسجدالاقصي و اراضي اشغالي فلسطين مخالفت كرد.
  
تعداد شهداي انتفاضه به 42 تن رسيد
جمعيت هلال احمر فلسطين روز شنبه اعلام كرد كه از زمان آغاز انتفاضه قدس (اول اكتبر) تاكنون 5هزار و 256 فلسطيني در حملات نظاميان صهيونيست و شهرك‌نشينان زخمي شده‌اند. به گزارش خبرگزاري تسنيم به نقل از رسانه‌هاي خبري فلسطين، جمعيت هلال احمر فلسطين اعلام كرد: 530‌نفر از اين زخمي‌ها مورد اصابت گلوله جنگي، هزار و 250 نفر هدف اصابت گلوله پلاستيكي و 117 نفر مورد ضرب و جرح قرار گرفته‌اند و علاوه بر آن 3هزار و351 نفر بر اثر استنشاق گاز اشك‌آور مصدوم شده، پنج نفر در حملات هوايي مجروح شده و سه نفر نيز با خودرو زير گرفته‌شده‌‌اند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن