تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820344936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان محمودآبادی برای مسئولین شهرشان نامه می نویسند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: دانش آموزان محمودآبادی برای مسئولین شهرشان نامه می نویسند استان‌ها > مازندران - در آستانه روز نوجوان و دانش آموز مسابقه نامه نویسی دانش آموزان در شهرستان محمودآباد برگزار میگردد.

محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد از برگزاری مسابقه نامه نویسی دانش آموزان برای مسئولین شهرشان خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت سالروز شهادت شهید فهمیده روز نوجوان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا روز دانش آموز برای سومین بار در شهرستان محمودآباد برگزار میگردد.
وی هدف از برگزاری این مسابقه را بهره مندی از ایده ها و پیشنهادات و نقطه نظرات دانش آموزان در حوزه مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: دانش آموزان به عنوان قشر پویا و تاثیر گذار در حوزه مدیریت شهری نقش بسزایی در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند و مشارکت و آشنایی با دیدگاههای دانش آموزان در تصمیم سازیها و برنامه ریزی مدیران شهری کمک حال خواهد بود.
وی افزود: این مسابقه به همت روابط عمومی فرمانداری محمودآباد و با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و سرخ رود برگزار میگردد و پوستر فراخوان مسابقه به مدارس ابلاغ شده و دانش آموزان تا تاریخ 16 آبان فرصت دارند در این مسابقه شرکت نمایند.
مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد گفت: این مسابقه برای دانش آموزان مقطع تصیلی دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم پیش بینی شده و مدیران شهری اعم از فرماندار و بخشداران و شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرها و روسای ادارات مخاطبان نامه های دانش آموزان می باشند.
محتاطی گفت: 13 هزار دانش آموز شهرستان محمودآباد در سال تحصیلی 94-95 در 140 آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند و در نظر است به 30 نامه منتخب از سوی هیات داوران جوایزی به رسم یادبود اهدا شود.



شنبه 25 مهر 1394 - 17:11:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن