تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813359846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت کمک و همراهي عربستان براي اطلاع از سرنوشت زائران مفقودي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۱۲ب.ظ)
وزير بهداشت خبر داد: ضرورت کمک و همراهي عربستان براي اطلاع از سرنوشت زائران مفقودي موج - وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با اشاره به برخي از زائران ايراني مفقود شده در فاجعه منا از ضرورت کمک و همراهي مقامات عربستان؛ به ويژه وزارت حج اين کشور براي اطلاع از سرنوشت و پيدا شدن اين زائران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي امروز در حاشيه همايش «روز جهاني غذا» که در سالن اجلاس سران برگزار شد در جمع خبرنگاران با تاکيد بر اين که پس از تعهد مقامات کشور عربستان نسبت به اين که هيچ زائر ايراني از جان باختگان منا در مکه دفن نمي‌شود، زائري در اين شهر دفن نشده است، عنوان کرد: اگر جان باختگان ايراني منا در مکه دفن شده‌اند، مربوط به پيش از دادن اين تعهد است. اين موضوعي است که مقامات عربستان سعودي بر آن تاکيد مي‌کنند.
وي با بيان اين که در صورتي که اقدامي بر خلاف قول ارائه شده صورت گرفته باشد توسط تيم پزشکي قانوني که به عربستان اعزام شده‌اند، مورد بررسي قرار مي‌گيرد، گفت: وزير بهداشت و پزشکي قانوني عربستان در دو هفته گذشته نسبت به تشخيص هويت جان باحتگان ايراني در منا و رفع نگراني خانواده‌هاي ايراني کمک‌هاي قابل توجهي را ارائه دادند.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي ادامه داد: همچنين مقامات عربستان در ادامه براي اطلاع از آن دسته از ايرانياني که بر اثر فاجعه منا مفقود شده‌اند، نيز به ما کمک خواهند کرد، البته در پيگيري اين موضوع وزارت کشور و نيز وزارت حج عربستان نيز بايد همراهي داشته باشند.
هاشمي در پايان با بيان اين که بررسي وضعيت آن دسته از افرادي که جان باخته اند اما مشخصات فردي آن‌ها معلوم نيست مربوط به حوزه پزشکي است، عنوان کرد: در اين مورد وزارت بهداشت عربستان در ادامه کمک‌هايي که به ايران داشته است، نيز همراهي‌هاي لازم را خواهد داشت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن