تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813237125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیمه ور: طرح تدبیر باز تعریف نقش مدیریت در آموزش ابتدایی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دیمه ور: طرح تدبیر باز تعریف نقش مدیریت در آموزش ابتدایی است جلسه مدیران مناطق بیست گانه، معاونین و کارشناس مسئولین حوزه آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با حضور دیمه ور، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، کمرئی، مدیر کل و اعضای شورای معاونین و رؤسای مناطق بیست گانه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مجتمع آموزشی-رفاهی فرهنگیان شهر ری برگزار شد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۵ مهر ساعت 14:52

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، محمد دیمه ور گفت: نگاه علیرضا کمرئی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران به مسائل دقیق و برنامه محور است زیرا شهرستانهای استان تهران موقعیت ویژه ای دارد و کار کردن در این شرایط سخت تر و نگاه های متفاوت و متناقض را طلب می کند و دکتر کمرئی حقیقتاً در این راستا گام برمی دارد. دیمه ور، ضمن توصیف  طرح تدبیر در وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: طرح تدبیر به عنوان باز تعریف نقش مدیران مدراس براساس استراتژی کلیدی سیاستهای کلی وزارت آموزش و پرورش ویژه مقطع ابتدایی تألیف و اجرایی می شود.
 
وی ادامه داد: طرح تدبیر، ساختار مدیریت برنامه محور مدرسه را طرح ریزی و هدایت می کند.
 
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه مدرسه به عنوان مظهر توانمند سازی نیروی آینده، اظهار داشت: محیط اجرای تعلیم و تربیت مدرسه است و مدیر آن مجموعه می تواند به هر فعالیتی که موجب توسعه و انسجام فعالیت های درسی است کمک کند.
 
وی در پایان گفت: ما به دنبال بهبود کیفیت عملکرد مدارس هستیم و طرح تدبیر می تواند ضمن شناسایی اولویت های مدرسه، مدیریت را بهبود و متعالی سازد.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن