تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش چشمگیر قیمت‌های هفتگی نفت |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کاهش چشمگیر قیمت‌های هفتگی نفت
خبرگزاری رویترز اعلام کرد: به رغم افزایش تقریبا دو درصدی قیمت نفت در روز گذشته (جمعه)، قیمت های هفتگی کاهش شدیدی را تجربه کردند.
کد خبر: ۵۴۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ - 17 October 2015


خبرگزاری رویترز اعلام کرد: به رغم افزایش تقریبا دو درصدی قیمت نفت در روز گذشته (جمعه)، قیمت های هفتگی کاهش شدیدی را تجربه کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، قیمت هفتگی نفت خام آمریکا و نفت برنت دریای شمال شدیدترین کاهش خود که در هشت هفته گذشته بی سابقه بوده را تجربه کردند، زیرا پیش بینی آژانس بین المللی انرژی (ای.ایی.ای) مبنی بر اینکه بازارهای جهانی تا پایان سال 2016 با مازاد عرضه روبرو خواهند بود، در هفته گذشته بر قیمت های نفت تاثیر منفی گذاشت.
این در حالی است که قیمت نفت دیروز در بازارهای جهانی بالا رفت، زیرا روز گذشته، پس از چهار روز کاهش شدید قیمت های نفت، بازرگانان، اوراق بهادار نفتی که اخیرا فروخته بودند را دوباره خریدند تا پس از افزایش قیمت، ضرر نکنند. معمولا سطح قیمت ها پس از هر کاهش شدید، دوباره بالا می رود.
قیمت نفت خام آمریکا دیروز در پایان معاملات بازار نایمکس نیویورک با 88 سنت افزایش به 47.26 دلار در هر بشکه رسید، در حالی که قیمت هفتگی این نفت، پنج درصد کاهش یافت.
قیمت نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه دسامبر (آذر) نیز در بازار آیس فیوچرز لندن 73 سنت بالا رفت و به 50.46 دلار در هر بشکه رسید در حالی که قیمت هفتگی آن، چهار درصد کاهش پیدا کرد.
فعالیت های حفاری شرکت های نفتی در آمریکا در هفته جاری میلادی برای هفتمین هفته متوالی، کاهش یافت.
جین مک گیلیان تحلیلگر شرکت تردیشن انرژی استنفورد (Stamford) گفت: مردم، تعداد دکل های حفاری آمریکا که نشانگر وضعیت تولید در این کشور است را بدقت رصد می کنند. تعداد این دکل ها به 595 دکل کاهش یافته است. کاهش تعداد این دکل ها موجب افزایش قیمت ها می شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن