تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803750107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه پلدختر: نبود پزشک قانونی در شهرستان پلدختر به معضلی تبدیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امام جمعه پلدختر: نبود پزشک قانونی در شهرستان پلدختر به معضلی تبدیل شده است استان‌ها > لرستان - امام جمعه پلدختر گفت:نبود پزشکی قانونی در این شهرستان مشکلاتی برای مردم ایجادکرده که هم اکنون به معضلی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در پلدختر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت : پزشکی قانونی از مطالبات اصلی مردم این شهرستان است زیرا که آنها را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است .
وی افزود: مردم برای انجام کارهای مربوط به پزشکی قانونی با مشکلاتی از قبیل طی کردن مسافت 120 کیلومتری پلدختر تا خرم آباد هزینه های رفت و برگشت ، سرگردانی و سردرگمی و خطرات جاده ای مواجه هستند .
امام جمعه پلدختر بیان کرد : مسئولان نسبت به این خواسته به جای مردم این شهرستان بی تفاوت نباشند و در صدد رسیدگی به این امر تمام تلاش خود را به کار گیرند .
وی با بیان این که مسئولان باید مسئولیت پذیر باشند ،عنوان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همت و دقت کند در صورت امکان مشکلات پزشک فعلی را جهت برگشتن به کار حل کنند در غیر این صورت پزشک دیگری را به عنوان پزشکی قانونی در شهرستان مستقر کند .
سوری گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پزشک از این قبیل زیاد است و هیچ مشکلی حل نشدنی نیست پس در حل مشکلات مردم شهرستان ها تلاش شود تا مردم به شهرهای بزرگ مهاجرت نکنند .
وی با بیان این که فلسفه اصلی قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف است ، تصریح کرد: انقلاب ما نشات گرفته از مکتب امام حسین (ع) است که هیچگاه در برابر ظالمان روزگار سر تسلیم خم نکرده و ذلت را نمی پذیرد .
وی با بیان این که آمریکای خون خوار قابل اعتماد نیست خاطر نشان کرد: دشمن برای کمرنگ جلوه دادن فرهنگ عاشورا تمام تلاش خود را به کار می گیرد بنابر این لازمه عزاداری حسینی هم شورلازم است و هم شعور چون عشق به امام حسین (ع) در تار و پود مسلمانان تنیده شده است .
سوری به برگزاری عزاداری امام حسین (ع) در دهه محرم توسط هیات های مذهبی اشاره کرد و اظهار داشت: هیات های مذهبی با درس گرفتن از مکتب سیدالشهدا مواظب باشند که عزاداری آنان موجب نگرانی مردم نشود .
امام جمعه پلدختر گفت: هیات های مذهبی باید روحانی محور باشند ونسبت به اقامه نماز ظهر عاشورا بی تفاوت نباشند و در خیابان ها ترافیک ایجاد نکنند و اختلاط مرد و زن را رعایت کنند و ظروف یک بار مصرف پخش نذورات را در خیابان ها نریزند ونظافت رارعایت کنند .
سوری اظهار داشت: با توجه به این که ممکن است در خانه ای بیمار و یا سالمند باشد صدای بلندگوها را زیاد نکنند تا موجب اذیت و آزار و مزاحمت نشوند . وی افزود: مجلس شورای اسلامی کلیات برجام را مصوب کرد که امیدواریم در برطرف کردن مشکلات کشور در زمینه های مختلف به ویژه اقتصادی تاثیر گذار و برکاتی به همراه داشته باشد .
قشرهای مختلف مردم شهرستان پلدختر بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز ، جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و هتک حرمت به ساحت مسجد الاقصی را محکوم کردند اسما اسماعیل پور

کلید واژه ها: استان لرستان -




شنبه 25 مهر 1394 - 13:41:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن