تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد امام جمعه پلدختر از عدم توجه به تکریم ارباب رجوع در آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


انتقاد امام جمعه پلدختر از عدم توجه به تکریم ارباب رجوع در آموزش و پرورش استان‌ها > لرستان - امام جمعه پلدختراز عدم توجه به تکریم ارباب رجوع در آموزش و پرورش این شهرستان انتقاد کرد

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر ،حجت الاسلام "محمد سوری" در جمع مردم و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان پلدختر در مسجد جامع پلدختر اظهار داشت:موضوع و مسئله ای که ،مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان باید به آن توجه کند ، تکریم ارباب رجوع است .
وی افزود:مسوول باید بین مردم باشد و مدیران کل در استان نباید نسبت به مشکلات مردم در شهرستان بی تفاوت باشند بلکه باید بیایند و از نزدیک مسایل و مشکلات را بررسی کنند .
وی با بیان این که کارها باید بر اساس عدالت باشد افزود: شاید خیلی کارها بر اساس مدیریت غربی باشد که مدیریت اسلامی این کارها را بر نمی تابد .
امام جمعه پلدختر با بیان این که عدالت باید سرلوحه هر کار قرار گیرد بیان کرد: مدیریت اسلامی به دنبال اجرای عدالت در جامعه است و عدالت باید در تمام سطوح ،مورد نظر و توجه همه باشد .
وی با بیان این که مسوولان نقد سازنده را بپذیرند عنوان کرد: نقد سازنده و صادقانه موجب تکامل است و مسوولان از نقد استقبال کنند زیرا نقد سازنده موجب رشد جایگاه و اصلاح امور می شود .
امام جمعه پلدختر نقد واقع بینانه در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتقاد واقع بینانه و مخلصانه از ضروریات است و اگر نقد نباشد،هیچگونه تعالی و ترقی در جامعه اسلامی حاصل نمی شود .
حجت الاسلام سوری افزود:مسوولان باید از نقد نقادان استقبال کنند و آن را به عنوان هدیه بپذیرند که جامعه ای که بخواهد بدون نقد حرکت کند جامعه ای بیمار است .
وی گفت: آموزش و پرورش با این اداره عریض و طویل باید وارد جامعه شود و مشکلات را از نزدیک مشاهده و نسبت به آن بی تفاوت نباشد .
وی تصریح کرد: کسی که مسئولیتی را می پذیرد باید تمام جوانب آن را در نظر بگیرد و نسبت به ارباب رجوع تکریم کند که مردم ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب هستند .
وی به سالروز نزول سوره هل اتی و روز خانواده اشاره کرد و خاطر نشان کرد: نظام سلطه به دنبال حذف مفهوم خانواده بین مسلمان است زیرا نهاد خانواده بنیانی ترین و اصیل ترین نهادی است که اصلاح جامعه به آن مربوط می شود .
حجت الاسلام سوری با بیان این که متاسفانه در شرایط کنونی جامعه ما ،خانواده با چالش های فراوانی مواجه است اظهار داشت:در غرب نهاد خانواده بسیار متزلزل است و متاسفانه غرب زده ها در پی آنند این بیماری را به کشورهای اسلامی از جمله ایران صادر کنند .
امام جمعه پلدختر گفت: 11 میلیون نفر جوان زیر 35 سال در کشور مجرد بوده که بیشتر آنان با مشکلات از قبیل بیکاری مواجه هستند .
وی افزود: بعضی از جوانان نمی خواهند مسئولیت ازدواج را بپذیرند و کار کارمندی و پشت میز نشینی می خواهند حتما کار در کارمندی خلاصه نمی شود .
وی با بیان این که اگر خانواده مستحکم شود پایه های دین مستحکم می شود، افزود: از هر پنج ازدواج یکی به طلاق منجر می شود که این افزایش طلاق باید ریشه ای حل شود .
امام جمعه پلدختر به سه عنصر اصلی و بسیار مهم در قیام امام حسین (ع) اشاره کرد وبیان کرد: علم،منطق،حماسه،عزت و عاطفه بود که در این قیام زن و بچه هایش را به اسارت بردند .
وی عنوان کرد: اهداف اصلی امام حسین (ع) در قیام عاشورای حسینی، اصلاح مفاسد ، احیای روش پیامبر (ص) و امر به معروف و نهی از منکر بود که نباید به آنها بی تفاوت شد .
حجت الاسلام سوری افزود: آنچه که در ایام محرم مداحان و مسوولان هیات های مذهبی باید به آن توجه کنند این است که در مراسم های عزاداری حسینی از روحانی استفاده کنند تا حقایق بیان شود .
وی با بیان این که ماه محرم ماه بیعت ویژه با سرور و سالار شهیدان است تصریح کرد: این بیعت ویژه با برپایی مجالس با شکوه عزاداری و شرکت در این مجالس نورانی محقق می شود .
امام جمعه پلدختر گفت : ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر و الگویی کامل مبارزه با ظلم و استبداد است و ما باید از ظرفیت این ماه در جهت ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه استفاده کنیم اسما اسماعیل پور

کلید واژه ها: استان لرستان -




شنبه 18 مهر 1394 - 17:25:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن