تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816512305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشريح دستاوردهاي نمايندگان اطلاع رساني گردشگري ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۷ب.ظ)
از سوي مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني؛ تشريح دستاوردهاي نمايندگان اطلاع رساني گردشگري ايران موج - مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران دستاوردها و نتايج نخستين گردهمايي نمايندگان اطلاع رساني گردشگري ايران در خارج از کشور با اصناف، دفاتر و فعالان گردشگري کشور را که از 21 تا 23 مهر در بروجرد برگزار شد را تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالقاسم ايرجي با اشاره به حضور مقامات شهري و استاني لرستان در اين گردهمايي، گفت: حضور استاندار لرستان، امام جمعه بروجرد، نماينده وزارت امور خارجه و عضو کميته راهبري نمايندگي‌ها و ديگر مسوولان کشوري و استاني در گردهمايي نمايندگان اطلاع رساني گردشگري ايران در خارج از کشور با اصناف، دفاتر و فعالان گردشگري کشور که به منظور معرفي ظرفيت‌هاي بي‌شمار استان لرستان و شهر بروجرد در هتل بين‌المللي زاگرس بروجرد برگزار شد، نشان از ديدگاه و رويکرد مثبت اين مسوولان به حوزه گردشگري و تاکيد آنان بر توسعه زيرساخت‌هاي مورد نياز اين بخش دارد.
مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني با بيان اينکه اين گردهمايي دستاوردهاي متعددي به همراه داشت، افزود: حضور ميهمانان گردهمايي در شهر پر جاذبه بروجرد که بخشي از قابليت‌هاي استان لرستان را در خود جاي داده است، موجب شد تا فعالان گردشگري کشور با گوشه‌اي از جاذبه‌هاي گردشگري و ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري در اين استان آشنا شده و عزم خود را براي جذب جهانگردان و سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي به منظور رونق بخشيدن به صنعت گردشگري در استان لرستان و شهر بروجرد جزم کنند.
وي با تاکيد بر استفاده و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود در استان‌هاي سراسر کشور يادآور شد: همه استان‌هاي کشورمان از ظرفيت‌هاي غني و عظيمي در زمينه گردشگري برخوردار بوده و در کنار آن از نظر اقليمي نيز داراي جاذبه‌هاي متعدد و متنوعي هستند. در اين ميان استان لرستان يکي از نقاط مستعد در زمينه جذب گردشگران خارجي و داخلي و همچنين سرمايه‌گذاران به شمار مي‌رود که متاسفانه تا کنون توجه زيادي به قابليت‌هاي آن نشده است.
ايرجي، برگزاري نشست‌هاي تخصصي و گفت و گوهاي مختلف پيرامون مسائل، مشکلات، موانع و راهکارهاي موجود ميان نمايندگان اطلاع رساني و مقامات، اصناف گردشگري را در پيشبرد اهداف و اجراي برنامه‌هاي خرد و کلان گردشگري مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: در نشست‌ها و جلسات تخصصي که در اين گردهمايي برگزار شد، نمايندگان اطلاع رساني گردشگري ايران در خارج، تورگردانان و مديران دفاتر خدمات مسافرتي و همچنين مسئولان گردشگري به بررسي مسائل، طرح انتقادات و مشکلات و ارائه پيشنهادها پرداختند و خوشبختانه در پايان به جمع بندي‌ها و راهکارهاي قابل قبولي در اين حوزه رسيديم.
وي به نقش انجام کارهاي گروهي و اتحاد ميان فعالان و اصناف گردشگري، نمايندگان اطلاع رساني گردشگري ايران در خارج و مسئولان و مقامات گردشگري کشور و استان در مسير توسعه اين صنعت تاکيد و اضافه کرد: خوشبختانه برگزاري اين گردهمايي کمک کرد تا مسئولان گردشگري و مديران استاني لرستان با نقطه نظرات نمايندگان و فعالان گردشگري آشنا و بيش از پيش به انجام پروژه‌ها و برنامه‌هاي مشترک با اين گروه ترغيب شوند.
مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني از انعقاد تفاهم نامه‌هاي همکاري ميان هتل بين‌المللي زاگرس بروجرد و تعدادي از دفاتر خدمات مسافرتي و ديگر فعالان گردشگري کشور به عنوان يکي ديگر از دستاوردهاي گردهمايي مذکور ياد کرد و اظهار داشت: پس از آشنايي مدعوين و حاضران از جمله مديران آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتي با ظرفيت‌هاي موجود در شهر بروجرد به ويژه هتل بين‌المللي زاگرس، تعدادي از آنان اظهار کردند که تمايل دارند براي جذب گردشگر به اين منطقه تلاش کرده و تورهاي گردشگري را به اين شهر اعزام کنند.
ايرجي در پايان خاطرنشان کرد: کانون جهانگردي و اتومبيلراني با برگزاري نمايشگاه و کارگاه‌هاي توليد صنايع دستي و همچنين برپايي سياه چادرهاي عشاير استان در حاشيه برگزاري گردهمايي، تلاش کرد تا نمايندگان اطلاع رساني گردشگري در خارج از کشور را بيش از پيش با ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي استان در جذب گردشگران داخلي و خارجي آشنا کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن