تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز آیین های سوگواری ماه محرم در شهر دیواندره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز آیین های سوگواری ماه محرم در شهر دیواندره همزمان با اولین شب محرم مراسم سوگواری و عزاداری در حسینیه انصارالرسول دیواندره برگزار گردید و بیرق های عزای حسینی برافراشته شد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۵ مهر ساعت 10:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا کردستان،شب گذشته همزمان با فرارسیدن ایام محرم و ایّام سوگواری سیّد و سالار شهیدان حضرت ابی‌عبدالله الحسین(ع) مجالس روضه و عزاداری با سخنرانی وعّاظ و مدّاحی ذاکران اهل البیت(ع) در دهه اول محرّم الحرام برگزار می شود ومردم شهرستان دیواندره نیز در حسینیه انصارالرسول این شهرستان به سوگ امام حسین(ع) و یاران وفادارش می نشینند. مردم عزادار دیواندره همچون مردم دیگر شهرهای ایران اسلامی با شرکت در آیین ها،از اولین شب ماه محرم در حسینیه ها ومحافل مذهبی در شهرستان شرکت می کنند. عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب با وفای ایشان در شهر دیواندره با نوحه خوانی مداحان اهل بیت (ع) و سینه زنی در ب اول محرم به عزاداری پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن