تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820735336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی شهرداری همدان در برابر بارش های پاییزه و زمستانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آمادگی شهرداری همدان در برابر بارش های پاییزه و زمستانه دومین جلسه ستاد عملیات زمستانی شهرداری همدان برای برنامه ریزی و آمادگی هر چه بیشتر در برابر بارش های پاییزه و زمستانه برگزار شد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۵ مهر ساعت 09:01

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا از استان همدان، شهردار همدان در ابتدای این جلسه با تقدیر از حضور حماسی و ماندگار مردم همدان در مراسم تشییع و تدفین شهید سردار همدانی گفت: مردم ولایتمدار و مؤمن همدان همواره نسبت به انقلاب و شهدا قدردان بودهاند و همان گونه كه از شهدای گمنام پذیرایی كردند این بار از شهید سردار همدانی اسوه ولایتمداری و غیرت استقبال حماسی كردند و با آرمانهای نظام، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت دوباره ای داشتند.
سید مصطفی رسولی افزود: شهرداری همدان نیز آماده سازی سیمای شهری و مسیرهای عبوری را مورد تأكید قرار داد كه امیدواریم رضایت خداوند متعال، شهید بزرگوار، خانواده مكرم ایشان و مردم قدرشناس دارالمؤمنین همدان تأمین شده باشد؛ هر چند كار برای شهدا بسیار ناچیز اما واقعاً لذتبخش است.
رسولی در ادامه گفت: به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر و آمادگی لازم در مواقع بارندگی فصول پاییز و زمستان 22 مورد برنامه ریزی و پیش بینی شده است كه به عنوان نمونه میتوان به لایروبی رودخانه های سطح شهر، جمع آوری برگهای درختان در فصل خزان، خرید كیسه های مخصوص نمك و ماسه، تهیه و توزیع بادگیر و لباس گرم برای پاكبانان سطح شهر، شناسایی سرعتكاه های نقاط مختلف شهر و شناسایی و تأمین محل تخلیه برف و... اشاره كرد.
وی ادامه داد: در همین راستا علاوه بر موارد مذكور به منظور تجهیز، بهسازی و تعمیر ماشین آلات سازمان خدمات موتوری بود جهای از سوی شهرداری در اختیار این سازمان قرار خواهد گرفت تا خدمات رسانی در مواقع بارش نزولات آسمانی؛ به موقع و درخور شأن شهروندان انجام شود.
وی با اشاره به خرید ماسه  نمك به اندازه كافی گفت: تهیه كیسه های ماسه نمك و نصب مخازن ماسه نمك در سطح معابر انجام خواهد شد كه با توجه به كاهش بارش در سال گذشته و عدم استفاده از برخی امكانات، تعدادی كیسه مخصوص ماسه نمك از سال گذشته باقی مانده است كه در مواقع لزوم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن