تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813167711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطاي اختيارات بيشتر به دولت هاي محلي چين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۱۴ب.ظ)
اعطاي اختيارات بيشتر به دولت هاي محلي چين موج - نخست وزير چين تصريح کرد که دولت قصد دارد به دولت هاي محلي اختيارات بيشتري براي انجام اقدامات لازم در زمينه اصلاحات اقتصادي بدهد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از شينهوا، لي که چيانگ، نخست وزير چين بر تعميق اصلاحات و پرورش انگيزه ها براي ايجاد ثبات در اقتصاد اين کشور تاکيد کرد و گفت: در روند اصلاحات اقتصادي چين اختيارات بيشتري به دولت هاي محلي داده مي شود.
نخست وزير چين که در جمع شهرداران و استانداران تيانجي، شانگهاي، جيانگ سو، ژجيانگ، آنهويي، هوبئي، يوننان و در منطقه خودمختار گوانگ ژو سخن مي گفت، تصريح کرد: با توجه به شرايط فعلي اقتصاد بين الملل و اقتصاد چين لازم است که اصلاحات جديدي در عرصه اقتصاد چين به اجرا گذاشته شود.
نخست وزير چين گفت: دومين اقتصاد بزرگ جهان اکنون در حال تغيير از روش هاي رشد سنتي به سمت محرکه هاي جديد است. در عرصه اقتصادي چين، انگيزه هاي جديد در حال ظهور است و نياز به اعتماد به نفس و پشتکار در سراسر کشور براي تحقق بخشيدن به اهداف اقتصادي کشور، احساس مي شود.
وي توضيح داد: اقتصاد چين به استراتژي هاي جديدي نياز دارد تا بتواند کشور را به سمت ارتقاي صنعتي سوق دهد. بايد روندهاي گرايش به شهرنشيني و نوسازي کشاورزي هماهنگ با يکديگر پيش رود. دستورالعمل هايي بايد در عرصه اقتصاي به اجرا گذاشته شود که به تحريک سرمايه گذاري و مصرف بيانجامد.
وي توضيح داد که اعطاي اختيارات بيشتر به دولت هاي محلي، مديريت سرمايه و برنامه هاي آزمايشي، براي کمک به روند رشد اقتصادي کشور در دستور کار قرار گرفته است و يکي ديگر از سياست هاي اعمالي دولت مرکزي چين، تشويق کسب و کارهاي کوچک با هدف افزايش رونق اقتصادي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن