تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804420972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح بازار ميوه و تره بار در محله هرندي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۳ق.ظ)
در راستاي احياي بافت فرسوده منطقه 12 صورت گرفت؛ افتتاح بازار ميوه و تره بار در محله هرندي موج- مديرعامل سازمان مديريت ميادين ميوه و تره بار شهرداري تهران با اشاره به افتتاح بازار ميوه و تره بار هرندي در منطقه 12 گفت: براساس نرخ نامه مصوب سازمان تمامي محصولات به طور متوسط 35 تا 40 درصد نسبت به سطح شهر ارزان تر عرضه مي شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالحسين رحيمي در خصوص جانمايي بازار ميوه و تره بار در محله هرندي گفت: در راستاي اجراي طرح انضباط شهري در منطقه 12 در محله هرندي و به دستور شهردار تهران در ايجاد مراکز خدماتي اقدام به احداث بازار ميوه و تره بار در مرکز اين محله کرده ايم.
وي با بيان اينکه اين بازار به صورت مشترک توسط سازمان ميادين و شهرداري منطقه 12 راه اندازي شده است، ادامه داد: اين بازار در قالب 3 غرفه با کاربري ميوه و سبزي تره بار و فرنگي، پروتئين، مواد غذايي و لبني پيش بيني شده است. بازار ميوه و تره بار هرندي به صورت محله اي اداره شده و داراي سازه اي مناسب و دائمي است.
مديرعامل سازمان مديريت ميادين شهرداري تهران در خصوص قيمت هاي محصولات عرضه شده در بازار هرندي يادآور شد: محصولات اين بازار با قيمت هاي مصوب سازمان و براساس نرخ نامه واحد عرضه مي شود.ما سعي مي کنيم محصولات با بهترين کيفيت عرضه شود. از سوي ديگر براساس نرخ نامه مصوب سازمان تمامي محصولات بطور متوسط 35 تا 40 درصد نسبت به ساير مراکز عرضه ميوه و تره بار سطح شهر ارزانتر عرضه مي شوند.
رحيمي با اشاره به افزايش بازارهاي ميوه وتره بار در منطقه 12 افزود: براساس دستور و تکليف شوراي شهر تهران که به عنوان يک برنامه ابلاغ شده تا پايان برنامه 5 ساله دوم شهرداري تهران در سال 97 بايد تعداد بازارهاي شهر تهران به 240 بازار افزايش يابد که در تلاش هستيم تا با تحويل زمين مناسب از شهرداري هاي مناطق به اين مهم دست پيدا کنيم.
وي درباره احداث بازارهاي ميوه و تره بار جديد در شهر تهران گفت: براساس شاخصه هاي مرکز مطالعات شهر تهران و مکان يابي ها نسبت به احداث و راه اندازي بازارها اقدام مي کنيم، البته سعي داريم بازارهاي متفاوتي را با سازه هاي متناسب احداث کنيم.
مديرعامل سازمان مديريت ميادين شهرداري تهران با بيان اينکه مناطق 22گانه شهر تهران مي توانند با معرفي زمين هاي متناسب در محلات نسبت به ايجاد بازارهاي ميوه و تره بار به ما کمک کنند، ادامه داد: براساس شاخصه هاي متناسب مي توانيم بازارهاي جديدي را در شهر تهران احداث کنيم.
رحيمي با بيان اينکه با احداث بازار ميوه و تره بار هرندي، منطقه 12 داراي 4 بازار ميوه و تره بار شد، گفت: بازار هرندي، بازار 17 شهريور، بازار سعدي و بازار بهارستان که بصورت فروشگاهي در پايان سال 93 به بهره برداري رسيد، از جمله بازارهاي ميوه و تره بار در اين منطقه هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن