تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814610144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید تنش در مرزهاي غزه با مصر و فلسطين اشغالی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تشدید تنش در مرزهاي غزه با مصر و فلسطين اشغالی
مناطق مرزی جنوبی نوار غزه با مصر با تنش هایی روبروست به ویژه آنکه سه روز پیش نیز سه جوان فلسطینی توسط نظامیان مصری بازداشت شده اند و هنوز آزاد نشده اند.
کد خبر: ۵۳۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ - 16 October 2015


شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد:تنش در مرزهای نوار غزه با مصر و فلسطین اشغالی تشدید شده است.

تامر المسحال خبرنگار این شبکه در غزه درباره تحولات نوار غزه گفت: امروز جوانان فلسطینی تلاش کردند به سوی مرزهای شرقی اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه پیشروی کنند و توانستند به منطقه مرزی منطقه فلسطین و مناطق اشغالی اسرائیل برسند. نظامیان اسرائیلی به صورت گسترده گاز اشک آور و گلوله جنگی به سوی جوانان فلسطینی شلیک کردند.

این درگیری ها به زخمی شدن دو جوان فلسطینی در نتیجه اصابت گلوله و هشت نفر دیگر در نتیجه استنشاق گاز اشک آور منجر شد. جوانان فلسطینی در روزهای گذشته توانسته بودند موانع ایست بازرسی را درهم بشکنند و وارد مناطق فلسطین اشغالی شده و با نظامیان اسرائیلی درگیر شوند. ارتش اسرائیل دیروز و امروز شمار زیادی از نیروها و تجهیزات نظامی خود را در این منطقه مستقر کرده است.

ارتش اسرائیل همچنین از احداث دیوار حائل در مناطق شرقی غزه خبر داده است. روشن است که اسرائیل از تلاش جوانان فلسطینی برای ورود به مناطق فلسطین اشغالی نگران است. همچنین شماری از گروه های فلسطینی خواهان تظاهرات گسترده در روز جمعه در حمایت از مسجدالاقصی و قدس و قیام فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن شده اند. به نظر می رسد باید فردا شاهد خیزش بزرگ فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه باشیم.

وی درباره درگیری های مرزی نوار غزه با ارتش مصر افزود: منابع امنیتی فلسطین اعلام کردند سه جوان فلسطینی از سکنه منطقه مرزی شرق گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه با تیراندازی نیروهای مصری روبرو شدند و در نتیجه این تیراندازی این سه جوان فلسطینی زخمی و به بیمارستان شهید ابویوسف النجار منتقل شدند. برخی از منابع امنیتی فلسطینی نیز گفتند این جوانان در داخل یکی از تونل ها بودند که با تیراندازی نظامیان مصری مستقر در این تونل روبرو شدند.

روشن است که مناطق مرزی جنوبی نوار غزه با مصر با تنش هایی روبروست به ویژه آنکه سه روز پیش نیز سه جوان فلسطینی توسط نظامیان مصری بازداشت شده اند و هنوز آزاد نشده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن