تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820278566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تضعيف عملکرد خودروسازان آلماني در چين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۳۱ب.ظ)
تضعيف عملکرد خودروسازان آلماني در چين نتايج يک نظرسنجي که توسط اتاق بازرگاني آلمان انجام شد، نشان مي دهد که در نتيجه کاهش رشد اقتصادي چين، عملکرد خودروسازان آلماني در اين کشور کاهش يافته است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از شينهوا، يک نظرسنجي انجام شده توسط وزارت بازرگاني آلمان در چين نشان مي دهد که عملکرد حدود 90 درصد از خودروسازان فعال آلماني در چين کاهش يافته است.
اين بررسي نشان مي دهد که رسوايي شرکت خودروسازي فولکس واگن در توليد گازهاي گلخانه اي و کاهش رشد اقتصادي چين از جمله عوامل موثر بر کاهش عملکرد شرکت هاي خودروسازي آلمان در چين هستند.
اتاق بازرگاني آلمان تصريح کرده است: خودروسازان آلمان، سهم قابل توجهي در بازارهاي چين دارند و به خوبي توانستند به چالش هاي ناشي از بحران مالي جهاني در سال 2008 واکنش نشان دهند، امّا؛ اکنون تحت تأثير نوسانات بازار و تحولات اقتصاد جهاني قرار گرفته اند.
اين بررسي نشان مي دهد که عملکرد شرکت هاي آلماني که با صنعت خودرو در چين مرتبط هستند حدود 57.9 درصد کاهش يافته است.
اقتصاد چين با توليد ناخالص داخلي 10 تريليون دلاري در سال 2014 به سمت کاهش رشد اقتصادي و کيفيت بالاتر در حرکت است و اين مسئله چالش هايي را براي سرمايه گذاران خارجي به وجود آورده است.
اتاق بازرگاني آلمان اعلام کرده است: شرکت هاي آلماني به رشد سريع اقتصاد چين عادت کرده اند و زمان کافي لازم است تا بتوانند خود را با شرايط جديد سازگار کنند.
اين اتاق توضيح داده است که با وجود کاهش رشد اقتصادي چين، هنوز شرکت هاي آلماني فرصت هاي بسياري براي فعاليت در بازارهاي چين دارند.
اين نظر سنجي توسط اتاق بازرگاني آلمان از ميان50 شرکت آلماني فعال در چين در حوزه خودرو و حدود 1 هزار و 200 شرکت فعال در آلمان انجام شده است.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن