تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820237876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه منابع انسانی در گرو توجه به قشر تحصيل کرده


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: توسعه منابع انسانی در گرو توجه به قشر تحصيل کرده
مراسم دانشجويان جديدالورود سال تحصيلي 95-94 دانشگاه جهرم برگزار شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل فرمانداری ويژه شهرستان جهرم، معاون استاندار ، ضمن تبريک به دانشجويان جديدالورود در خصوص راهيابی آنان به دانشگاه جهرم، گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به وزارت آموزش عالی و  دانشگاه ها دارد و این امر حاکی از اهمیت دادن به علم و دانش در جامعه اسلامی است.
صحرائیان با بیان اینکه در جهان امروز پيشرفت و توسعه كشورها بر مبنای علم و دانش استوار است افزود: راه توسعه و پیشرفت کشور تولید ثروت از طریق دانش است و در این راستا دانشجويان وظيفه خطيری در توسعه متوازن و پيشرفت همه جانبه در کشور بر عهده دارند و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مجموعه های دانش بنیان باید مورد توجه قرار گیرند.


وی نقش دانشگاه ها را در اصلاح امور بی بديل ذکر کرد و افزود: باوفاق، همدلی و هم انديشی عمومی براي دستيابی هر چه بيشتر به توسعه علمی، آموزشی و اعتلای فرهنگی و ترويج فرهنگ اسلامی باید تمام ظرفيت های خود را به منظور دستيابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار بندیم.



فرماندار ويژه شهرستان جهرم تصریح کرد: دولتمردان جمهوری اسلامی به مقوله تعليم و تربيت توجه ویژه دارند و این امر باعث رشد و شکوفايی جامعه خواهد شد چرا که توسعه منابع انسانی، که آن هم در گرو توجه به قشر تحصيل کرده است از محوری ترين و اساسی ترين اهداف دولت يازدهم است.



صحرائیان مشارکت دانشجويان در عرصه فعاليت‌های فرهنگی را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: دانشجویان نیازمند محيط با نشاط توام با اميد و تقويت روحيه تعهد هستند لذا حضور آنان در صحنه های علمی و فرهنگی اجتماعی با هدف توسعه حوزه مشارکت دانشگاهيان در فعاليت های فرهنگی و الگو سازی فرهنگی مبتنی بر انديشه ناب اسلامی ضروری است.



وی اظهار اميدواری کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با همدلی و  همزبانی باید توجه ویژه ای به مسائل دانشگاه ها و امور دانشجویان داشته باشند تا شاهد پيشرفت و توسعه بيش از پيش اين دانشگاه در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی باشيم.


انتهای پیام/ب




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

اهدای یک دستگاه آپارتمان به واحد اکرام ایتام استان فارس
توقيف تريلر حامل 21 هزار و 200 كيلوگرم برنج قاچاق
دستگيری سارق قطعات خودرو و کشف اموال مسروقه در کازرون
اجرای طرح توقيف موتورسواران متخلف در داراب
پیام ها و محدوديت های ترافيكی ماه محرم





۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن