تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804456633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمريکايي‌ها در مورد آزمايش موشکي ايران حرف بيهوده مي زنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۲ب.ظ)
لاريجاني: آمريکايي‌ها در مورد آزمايش موشکي ايران حرف بيهوده مي زنند موج- رئيس مجلس شوراي اسلامي سخنان اخير مقامات آمريکايي درمورد آزمايش موشکي ايران را سخناني بيهوده دانست و گفت: جمهوري اسلامي ايران بايد امنيت خود را حفظ کند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي لاريجاني در دومين کنگره سرداران و چهار هزار و 500 شهيد تدارکات و پشتيباني سپاه افزود: آمريکايي‌ها هر حرفي مي‌خواهند بزنند، براي ما مهم نيست زيرا بايد قدرتمند باشيم و اگر بنيه دفاعي قوي نداشته باشيم، نمي‌توانيم در مقابل دشمنان مقاومت کنيم.
وي با بيان اين که ماجراجويي غربي‌ها ادامه دارد و متناسب با اين تهديدها بايد آمادگي داشت، خاطرنشان کرد: نيروهاي مسلح ايران بويژه سپاه پاسداران بايد قوي باشند تا بتواند مأموريت دفاع از انقلاب که ماموريتي بسيار مهم است را انجام دهد.
عضو شوراي عالي امنيت ملي همچنين گفت: در شرايط جديد هم سپاه پاسداران بايد نقش آفريني خود را با مسووليت شناسي درست و در مسير صيانت از انقلاب اسلامي داشته باشد.
رييس مجلس در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه سپاه پاسداران از اول انقلاب با سرعت کمي شکل گرفت اما پس از جنگ تحکيم يافت و رشد کرد، گفت: اين يک آزمون الهي است که يک نيروي نظامي در کوران بحران تشکيل و گسترش پيدا کند.
وي ادامه داد: امروز يکي از بزرگ‌ترين و قدرتمندترين نيروهاي خاورميانه سپاه پاسداران است و سپاه نيرويي مسووليت پذير در منطقه بوده و در بحران‌هاي منطقه اي آرامش بخش و حلال آن است.
نماينده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: در سپاه پاسداران روحيه پاسداشت شهدا و مجاهدت وجود دارد و همين برنامه اي که در حال جريان است نشان مي‌دهد که سپاه دنبال حفظ روحيه مقاومت بوده است.
لاريجاني با بيان اينکه روحيه شهادت و ايثار در غبار تاريخ و پس از صدر اسلام بخصوص در زمان خليفه گري کمتر شد اظهار داشت: يکي از ارکان اصلي عزتمندي مسلمانان شهادت طلبي و مجاهدت است و جوامعي مي‌توانند سربلند باشند که اهل مجاهدت و ايثار بوده و اين روحيه را در خود زنده نگاه دارند.
رييس مجلس تصريح کرد: کشورهاي زيادي هستند که از نظر ديپلماسي و منابع مالي فعال بوده و آمادگي دفاعي ندارند، حتي به شکلي که با يک تلفن از طرف قدرت‌هاي بزرگ مواضع خود را تغيير مي‌دهند و براي پيشرفت کارشان در بلوک‌هاي شرق و غرب حل شده‌اند.
لاريجاني با تاکيد بر اين که فرهنگ شهادت طلبي و جهاد همان فرهنگ امام حسين (ع) است ادامه داد: اين فرهنگ از بدو پيروزي انقلاب در سپاه نهادينه شد و همين شعار حسيني را اين نهاد دنبال کرد و سبب شد که سپاه در کوران بحران‌هاي ريز و درشت رشد کند و به نيرويي قدرتمند تبديل شود.
وي ولايت پذيري سپاه را يکي ديگر از ارکان قدرت اين نهاد دانست و ادامه داد: اين حلقه مودت قلبي بين امام (ره) و رهبر معظم انقلاب باعث شده تا سپاه پاسداران قدرتمند باشد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با يادآوري اتفاقات اوايل انقلاب و حضور بني صدر به عنوان جانشين فرمانده کل قوا در مسند رياست جمهوري اظهار داشت: پس از بني صدر سپاه گسترش پيدا کرد و متحول شد که عامل آن وجود ولي فقيه بود.
وي با اشاره به بحران‌هاي مختلفي که هم اکنون در منطقه خاورميانه و پيرامون کشورمان وجود دارد اظهار داشت: به طور مثال در باره همين موضوع هسته اي 12 سال ما با غرب مشکل داشتيم و دولت‌هاي مختلف با سبک‌هاي متفاوت که سکان اجرايي را در دست گرفتند با اين موضوع درگير بودند، اما رهبري کسي بود که در شکل گيري دانش هسته اي نقش بسيار موثري داشتند.
عضو شوراي عالي امنيت ملي خاطرنشان کرد: در اوايل کار فشار مي‌آوردند که از دانش هسته اي دست بردارديد، پس از آن فشارشان کمتر شد و گفتند دست برا بداريد و ما هم با شما مذاکره مي‌کنيم و در پايان کار نيز تحريم کردند، اما نقش آفريني رهبري در مساله هسته اي مکشوف و روشن است.
لاريجاني با بيان خاطراتي از دوران مسووليتش در دبيري شوراي عالي امنيت ملي گفت: زماني بود که فشار به جايي رسيد که مي‌گفتند ما آن نقطه را مي‌زنيم و حتي به دوستان ما پيغام مي‌دادند که به ما بگويند قرار است 400 نقطه در کشور را هدف قرار دهيم.
وي ادامه داد: اگر مسوولين کشور در آن زمان آمادگي نداشتند بار رواني زيادي به وجود آورده بودند تا روي ما تأثير بگذارند و اين نقش رهبري بود که از ايجاد بحران جلوگيري کرد.
رئيس مجلس، نقش رهبرمعظم انقلاب را سعادت بخش دانست و ادامه داد: مؤلفه سوم قدرت سپاه پاسداران روحيه جوانگرايي و ريسک پذيري و از خود گذشتگي بود که در ابتداي تشکيل مملو از نيروهاي جوان شد و آن‌ها کارهاي بزرگي انجام داد.
لاريجاني، سپاه پاسداران را داراي تجربه اي بزرگ و پشتيباني معنوي قوي دانست و ادامه داد: اما بايد ظرفيت‌هاي کشور را نيز مد نظر قرار دهيم.
وي به مسائل مهم و چالش‌هاي منطقه اي پيرامون ايران اشاره کرد و افزود: با وجود اين چالش‌ها بايد نيروهاي خود را قوي کنيم به شکلي که مشاهده مي‌کنيم اکثر کشورهاي منطقه درگير بحراني وجودي در منطقه هستند که از آن جمله مي‌توان به بحران يمن، سوريه، عراق، ظلم در فلسطين و ليبي اشاره کرد.
وي با بيان اين که منطقه خاورميانه درگير غليان امنيتي است افزود: البته عوامل جديدي وارد شده که به اين شکل نبودند و در چند سال اخير نيروهاي تروريستي منطقه به نفت، گاز، سرزمين و عده دست پيدا کردند و برخي کشورهاي منطقه به آن‌ها کمک مي‌کنند و اين بحران مي‌تواند مشکلات بزرگي را براي آينده منطقه ايجاد کند و ما نمي‌توانيم دست روي دست بگذاريم تا يک افراد بي فکر جان مسلمانان را به خطر بيندازند.
لاريجاني اظهار داشت: لذا مي‌بينيم که در يک سال گذشته ايران نقش موثري در جلوگيري از دست يابي اين موجودت موزي به عتبات و بغداد داشت.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به آزمايش اخير موشکي ايران گفت: در دو سه روز گذشته آمريکايي‌ها درباره آزمايش موشکي حرف‌هاي بيهوده زدند و بايد همه نيروهاي نظامي کشور قدرت خود را افزايش دهند،حالا آمريکايي‌ها هر حرفي مي‌خواهند بزنند براي ما مهم نيست زيرا بايد قدرتمند باشيم و مردم ما نيز به قدرتمندي اهميت مي‌دهند و اگر بنيه دفاعي قوي نداشته باشيم نمي‌توانيم در برابر فشارها مقاومت کنيم.
وي با تاکيد بر اين که ماجراجويي‌هاي غربي‌ها ادامه دارد گفت: خود را بايد متناسب با اين تهدديد ها آماده نگه داشت بخصوص اينکه سپاه پاسداران مأموريت دفاع از انقلاب اسلامي را دارد که بسيار مهم است.
لاريجاني ادامه داد: در شرايط جديد هم سپاه پاسداران بايد نقش آفريني خود را با مسووليت شناسي درست و صحيح و صيانت از انقلاب اسلامي ايفا کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن