تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۲ شهید از آغاز انتفاضه سوم فلسطین تا کنون


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ۳۲ شهید از آغاز انتفاضه سوم فلسطین تا کنون


از ابتدای ماه جاری میلادی و آغاز انتفاضه سوم فلسطین، تاکنون ۳۲ فلسطینی شهید و بیش از یک هزار ۵۶۰ تن زخمی شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرکز رسانه ای فلسطین امروز پنجشنبه اعلام کرد: نظامیان صهیونیست دیروز دو جوان فلسطینی را شهید و 160 تن دیگر را زخمی کردند. به این ترتیب آمار شهدای انتفاضه سوم به 32 شهید و بیش از 1560 زخمی رسید.
نظامیان صهیونیست به بهانه اینکه باسل بسام سدر، جوان 20 ساله فلسطینی، قصد داشت با یک چاقو به یک افسر رژیم صهیونیستی حمله کند وی را هدف شلیک مستقیم در نزدیکی دروازه عامود بیت المقدس قرار دادند و او را به شهادت رساندند. پیش از وی نیز احمد فتحی ابوشعبان، یک جوان دیگر فلسطینی به دست مزدوران صهیونیست به شهادت رسیده بود.
با اضافه شدن این دو شهید به کاروان شهدای انتفاضه سوم فلسطین، شمار شهدا به 32 نفر رسید که 21 نفر ازآنها در کرانه غربی و 11 تن دیگر در نوار غزه  بوده اند.
 همچنین درمیان این شهدا، نام هفت کودک و یک زن به چشم می خورد که به همراه کودک دوساله اش در اثر حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منزلشان در غزه به شهادت رسیدند.
به گفته جمعیت هلال احمر فلسطین، در درگیری های روز چهارشنبه، 160 فلسطینی در کرانه غربی زخمی شدند که درمیان آنها پنج نفر هدف صابت گلوله جنگی، 61 نفر هدف گلوله پلاستیکی، 86 نفر دچار خفگی ناشی از گاز اشک آور و هشت نفر نیز بر اثر ضرب و جرح نظامیان صهیونیست زخمی شده اند.
گزارش های دیگر از بیت لحم، حاکی از زخمی شدن 40 نفر دیگر در این منطقه از سرزمین های اشغالی است.
به گفته منابع پزشکی، 12نفر از این افراد هدف اصابت گلوله قرار گرفته اند.
بیت لحم دیروز شاهد مراسم تشییع پیکر شهید معتز ابراهیم الزواهره از ساکنان اردوگاه الدهیشه بود که سه شنبه در درگیری های بخش شمالی بیت لحم با نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید.
نگاهی به فهرست شهدای فلسطینی نشان می دهد که میانگین سنی آنها بین 19 و 20 سال است که با دست خالی به مبارزه اشغالگران صهیونیست رفته و برای ممانعت از تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی قبله نخست مسلمانان - جان خود را تقدیم کرده اند.
سرزمین های اشغالی در روزهای اخیر به دلیل هتک حرمت صهیونیست ها به مسجد الاقصی و اجرای توطئه تقسیم زمانی و مکانی این مکان مقدس، صحنه درگیری های شدید میان فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست بوده است.


پنج شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن