تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815638990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت اعتبار 461 پروژه سفرهای استانی رئیس‌جمهور تا پایان سال


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پرداخت اعتبار 461 پروژه سفرهای استانی رئیس‌جمهور تا پایان سال
مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای 461 پروژه و طرح مصوب سفرهای استانی رئیس جمهوری تا پایان سال به صورت کامل پرداخت می شود.
آفتاب : علی اکبر حاجی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این تعداد پروژه از مجموع تعهدات 22 سفر استانی رئیس جمهوری باقی مانده است، اظهار کرد: 100 درصد تعهدات سفرهای استانی در سال 94 تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.


وی ادامه داد: سال گذشته از محل پیوست قانون بودجه 15 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار به طرح ها و پروژه های سفرهای استانی رئیس جمهوری اختصاص یافت که 94 درصد معادل 14 هزار و 800 میلیارد ریال آن پرداخت و شش درصد باقی مانده آن نیز امسال از سایر منابع پرداخت می شود.


مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: یکسری دیگر از تعهدات رئیس جمهوری در سفرهای استانی مربوط به سال گذشته از منابع دیگر مانند ماده 10 و 12 و ماده 180 قانون بودجه و در اختیار ایشان است که گزارش نهایی آن در حال جمع بندی است اما به اجمال و با توجه به مشاهدات انجام شده می توان گفت حدود 70 درصد این تعهدات نیز پرداخت شده است.


حاجی محمدی تاکید کرد: امسال نیز تا به امروز 50 درصد تخصیص پیوست قانون و در مجموع 44 درصد تعهدات سفرهای استانی رئیس جمهوری بصورت نقدی پرداخت شده است.


** 120 پروژه سفرهای استانی رئیس جمهوری دهه فجر امسال بهره برداری می شود


مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در بخش دیگری گفت: 120 پروژه سفرهای استانی رئیس جمهوری دهه فجر امسال در مناطق مختلف کشور به بهره برداری می رسد.


حاجی محمدی یادآور شد: از تمامی استان ها درخواست شده فهرست پروژهای سفرهای استانی رئیس جمهوری را که با تخصیص 100 درصدی تا دهه فجر امسال تکمیل می شوند، اعلام کنند.


وی ادامه داد: 103 هزار و 500 میلیارد ریال برای این پروژه ها در اختیار خزانه قرار گرفته است که در روزهای آینده پرداخت می شود.


** 211 هزار میلیارد تومان تعهد سفرهای استانی دو دولت گذشته


مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: 211 هزار میلیارد تومان تعهد سفرهای استانی دو دولت گذشته است که تنها 67 هزار میلیارد تومان معادل 31 درصد آن پرداخت شده و 144 هزار میلیارد تومان آن هنوز باقی ماند.


حاجی محمدی اظهار کرد: اما تعهدات دولت یازدهم در این حد نیست و وعده های خارج از توان دولت نیز به مردم داده نخواهد شد.


وی ادامه داد: به صورت ویژه مصوبات و طرح های تعهد شده رئیس جمهوری در سفرهای استانی پیگیری شده و با توجه به شرایط اقتصادی کشور تلاش می شود 100 درصد اعتبارهای در نظر گرفته شده برای این مصوبات پرداخت شود.


** 300 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی در سال جاری پرداخت می شود


مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: امسال در هر شرایطی باید 300 هزار میلیارد ریال اعتبار به اجرای پروژه های عمرانی کشور پرداخت شود.


حاجی محمدی افزود: سال 91 بعنوان آخرین سال مالی دولت دهم، 130 هزار میلیارد ریال به اجرای پروژه های عمرانی کشور اختصاص یافت که این میزان اعتبار در سال 92 به 230 هزار میلیارد ریال و سال 93 به 320 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.


وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط اقتصادی کشور اعتبارهای عمرانی رشد 2.5 برابر داشته است، ادامه داد: محور محرکه اقتصاد کشور اجرای پروژه های عمرانی است.


علی اکبر حاجی محمدی مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به منظور پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری روز چهارشنبه به استان ایلام سفر کرده است.


دیدار با استاندار ایلام و بازدید از طرح ها و پروژه های مصوب سفر استانی اردیبهشت سال 92 رئیس جمهوری به ایلام از دیگر برنامه های این سفر دو روزه است.


استان ایلام با 585 هزار نفر جمعیت 10 شهرستان، 25 شهر و 680 روستا دارد.




تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن