تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام فراخوان در حوزه همکاري‌هاي گردشگري خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۵۷ب.ظ)
اعلام فراخوان در حوزه همکاري‌هاي گردشگري خارجي موج - معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري طي فراخواني تمامي تشکل‌ها و فعالان حرفه اي صنعت گردشگري را براي ارائه طرح و برنامه در حوزه همکاري‌هاي گردشگري خارجي دعوت نمود.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رحماني موحد در يازدهمين نشست کميته مشورتي گردشگري که با دستور جلسه الزامات تقويت حوزه گردشگري خارجي در پسا تحريم، در محل هتل لاله تهران، برگزار شد؛ گفت: همه تلاش‌ها و اقدامات سازمان در ساماندهي وضعيت گردشگري کشور با محوريت بخش خصوصي است، لذا طي فراخواني با موضوع ارائه طرح در حوزه همکاري‌هاي خارجي، تقويت حضور پررنگ تشکل‌ها و فعالان حرفه اي صنعت گردشگري در برنامه‌هاي پيش رو در دستور کار قرار گرفته است.
وي افزود: طبق فراخوان مذکور فعالين صنعت گردشگري کشور مي‌توانند علاوه بر ارائه نقطه نظرات خود در راستاي تقويت حوزه گردشگري خارجي در بهره مندي هر چه بيشتر از حضور هيات هاي مختلف بين المللي گردشگري در شرايط پسا تحريم مؤثر عمل نمايند و با شناخت بسترها و ارائه استراتژي‌هاي تخصصي مربوطه، دستاورهاي حاصل در بخش گردشگري و نيز نقش خود را در اين رابطه ارتقا دهند.
رحماني موحد با اشاره به سياست‌هاي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري گفت: 5 برابري شدن ايران‌گردان خارجي و توسعه زيرساخت‌ها و زيربناها در کشور که بخش عمده آن به تاسيسات گردشگري بر مي‌گردد؛ با در پي داشتن تقويت ديپلماسي عمومي و ايجاد تعامل با جامعه تنها با حضور همه جانبه بخش خصوصي مهيا خواهد شد.
اين مقام مسئول همچنين ضمن استماع نقطه نظرات اعضاي کميته مشورتي گردشگري به تلاش‌هاي انجام گرفته جهت حمايت از تاسيسات گردشگري کشور اشاره نمود و گفت: تأمين منابع محدودي از سوي صندوق اميد با هدف تأمين نيازهاي تجهيزاتي و نوسازي اقامتگاه‌هاي بوم گردي، خانه مسافرهاي داراي مجوز، واحدهاي پذيرايي بين راهي و نيز مؤسسات تخصصي آموزشي گام‌هاي برداشته شده اخير در راستاي تقويت زيرساخت‌ها به شمار مي‌آيد که بي شک با حضور و حمايت‌هاي همه جانبه بخش خصوصي افزايش خواهد يافت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن