تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816182021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشيه هايي از ديدار ديروز نخبگان با رهبر انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حاشيه هايي از ديدار ديروز نخبگان با رهبر انقلاب
ديدار ديروز دانشجويان، استعدادهاي برتر علمي كشور و رؤساي جوان شركت‌هاي دانش‌بنيان با رهبر انقلاب اسلامي داراي حواشي جالبي بود. برخي از اين حاشيه‌ها را به نقل از خبرگزاري تسنيم نقل مي‌كنيم.
نخبگان و دانشجويان از ساعت 8 و 30 دقيقه صبح براي شركت در اين ديدار، آرام‌آرام در حسينيه امام‌خميني(ره) حضور يافتند و در اولين نگاه خود در حسينيه امام با حديثي از امام باقر (ع) درباره علم مواجه مي‌شدند.
سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهوري، محمد فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فناوري، ‌قاضي‌زاده‌هاشمي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، علي‌اصغر فاني وزير آموزش و پرورش، محمد‌مهدي زاهدي رئيس كميسيون آموزش و حجت‌الاسلام محمديان رئيس نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها از جمله مسئولاني بودند كه دقايقي پيش از حضور رهبر انقلاب در حسينيه امام خميني(ره) حاضر شدند.
رهبر معظم انقلاب راس ساعت 10 و 10 دقيقه در جمع دانشجويان و نخبگان حضور يافتند و اين ديدار پس از تلاوت آياتي از سوره علق آغاز شد.
سورنا ستاري، معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور و رئيس بنياد ملي نخبگان پيش از شروع بيانات رهبر انقلاب به ارائه‌گزارشي از فعاليت‌ها و برنامه‌هاي اين بنياد پرداخت و سخنان خود را با ذكر خاطره‌اي از دوران جنگ به نقل از مقام معظم رهبري آغاز كرد، خاطره‌اي كه رهبر انقلاب در سخنان خود آن را تكميل كرد.
خاطره نقل شده رهبري از زبان ستاري درباره وضعيت نيروي هوايي در دوره‌اي از دفاع مقدس بود، اينكه به گفته برخي از فرماندهان و مسئولان ارشد نيروي هوايي، هواپيماهايي كه در اختيار نيروي هوايي قرار داشت فرسوده شده و تنها هواپيماي باقي مانده «يك نوع خاص از هواپيما» بود كه آن هم تا مدتي ديگر بايد از رده خارج مي‌شد. به گفته ستاري، وقتي رهبر انقلاب در آن زمان اين مطلب را به امام خميني(ره) منتقل مي‌كند، با سخنان اميدوار‌كننده‌اي از سوي ايشان روبه‌رو مي‌شوند كه نويد از موفقيت‌هاي آينده مي‌دهد.
به گفته معاون علمي و فناوري رياست جمهوري اين موفقيت بعدها توسط متخصصان كشور حاصل شد و امروز فرصت و زمان براي ادامه اين مسير پرافتخار در اختيار نخبگان است.
افزايش جايزه‌هاي تحصيلي، توجه به پژوهش‌هاي پايه، اجراي طرح شهاب، حمايت از پژوهش‌سراهاي دانش‌آموزي، توسعه دايره نخبگاني و توجه به ديپلماسي فناوري از جمله مطالب مطرح شده از سوي معاون علمي و فناوري بود.
پس از پايان سخنان ستاري، رهبر انقلاب سخنان خود را با اين جمله كه اين ديدارها براي من انرژي‌بخش و اميد‌بخش است، آغاز كرد و ضمن جوانانه خواندن بيانات معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور اين گونه خاطره وي را تكميل كرد كه «جوانان مومن و انقلابي ما در نيروي هوايي آن زمان با توانمندي خود كاري كردند كه همان هواپيماهاي S300 امروز با گذشت سال‌ها همچنان در كشور فعاليت مي‌كنند.»
سخنان رهبر انقلاب در جمع نخبگان در سه بخش قابل جمع‌بندي بود، به گفته ايشان بخش اول سخنانشان در قالب نصايح و سفارش‌هاي پدرانه، بخش دوم در قالب توصيه‌هايي به مسئولان و نخبگان و بخش سوم در بيان هشدارهايي بود كه در مدت 45 دقيقه براي شركت‌كنندگان بيان شد.
نكته‌اي كه در سخنان معاون علمي و فناوري و رهبر انقلاب به صورت مشترك به چشم مي‌خورد، اميدواري به آينده و آينده نويد بخش براي كشور بود؛ مسئله‌اي كه رهبر انقلاب در پايان سخنان خود و در جمع‌بندي مطالبشان به آن اشاره و تأكيد كردند: جمع‌بندي سخنان من، «خوش‌بيني مستدل نسبت به آينده» است.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن