تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بحث موشکي کوتاه نخواهيم آمد / دولت و مجلس در آغاز يک راه قرار گرفته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۸ب.ظ)
جلالي: در بحث موشکي کوتاه نخواهيم آمد / دولت و مجلس در آغاز يک راه قرار گرفته‌اند موج-رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس تاکيد کرد در بحث موشکي کوتاه نخواهيم آمد و آزمايش موشکي را ادامه خواهيم داد.
به گزارش خبرگزاري موج، کاظم جلالي نماينده مردم شاهرود و رئيس فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت در حاشيه نشست علني امروز مجلس درباره مصوبه روز گذشته مجلس پيرامون تصويب جزئيات طرح برجام اظهار داشت: کشور نياز به آرامش دارد، در مجلس هم تصميم گرفته شد و بعد از اين تصميم همه بايد به سمت درست اجرا کردن آن بروند.
وي افزود: اين تصميم زماني تکميل مي‌شود که شوراي نگهبان پيرامون آن نظر داده و قانون شود.
وي با بيان اينکه بعضي‌ها مي‌گويند رهبري گفته‌اند مجلس نظر دهد، تصريح کرد: آن‌ها تصور مي‌کنند جمعي از مجلس بايد نظر دهد و اين غلط است زيرا مجلس با 161 رأي موافق به اين طرح رأي داده است.
رئيس فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت با بيان اينکه نبايد کش و قوس‌هاي مربوط به طرح برجام به شکاف تبديل شود، گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند موضوع هسته‌اي نبايد تبديل به شکاف در درون کشور شود. به همين دليل مصوبه مجلس هم نبايد به شکاف تبديل شود.
وي با اشاره به پيامک‌هايي که در بررسي طرح برجام به نمايندگان ارسال مي‌شد، اظهار داشت: برخي از اين پيامک‌ها بي‌ادبانه بود و حجم آن‌ها تا حدي بود که فشارهايي را به نمايندگان وارد کرد اما در نهايت نمايندگان اين موضوع را تحمل کردند.
جلالي اضافه کرد: خواص کار پارلماني همين است،‌ در کار پارلمان جر و بحث وجود دارد اما زماني که به يک تصميم واحد رسيديم همه بايد در آن راستا حرکت کنيم.
رئيس فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت تصريح کرد:‌ به جاي تبديل کردن مسائل به دعوا و جنجال سياسي بايد همه حواسمان براي درست اجرا کردن قانون باشد؛ بايد حواسمان به دشمنانمان باشد، زيرا هيچ ترديدي نداريم در برجام دشمنان ما تبديل به دوست نمي‌شوند اما نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در متن و بطن خود اسلام‌خواهي را سرلوحه‌اش قرار داده است.
جلالي با بيان اين که اکنون بايد در اجراي برجام مراقبت کنيم، خاطرنشان کرد: برجام آخر کار ما نيست،‌ دولت و مجلس بايد دقت کنند در آغاز يک راه قرار گرفته‌ايم.
وي اضافه کرد: چه موافقين و چه مخالفين همه فرزندان انقلاب‌اند و نبايد تصور کنيم بي‌اخلاقي مي‌تواند جواب دهد.
جلالي در پاسخ به سؤالي پيرامون آزمايش موفقيت‌آميز موشک عماد اظهار داشت: ما همواره و حتي در گذشته گفته‌ايم تقويت بنيه نظامي و دفاعي کشور به عنوان يک اهرم بازدارنده است، جمهوري اسلامي ايران هيچ وقت کشوري را تهديد نکرده است.
رئيس فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت اضافه کرد: ما هيچ وقت به دنبال جنگ نيستيم و همواره سياست‌هاي انساندوستانه داريم؛ در بحث موشکي کوتاه نخواهيم آمد و آزمايشات موشکي را ادامه مي‌دهيم و به دنبال ساخت بمب اتم نيستيم.
جلالي با اشاره به آخرين وضعيت پرونده جيسون رضائيان تاکيد کرد: آن‌ها مي‌دانند در جمهوري اسلامي ايران قوه قضائيه، قوه مستقل است و بر اساس ضوابط و قوانين داخلي عمل کرده و محاکمه مي‌کند. لذا نبايد اين موضوعات را جار وجنجال سياسي کرد.
وي همچنين گفت: جمهوري اسلامي ايران همواره بر روي استقلال خود پافشاري مي‌کند و ملت ايران همواره نشان داده که روي پاي خود ايستاده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن