تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820572742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاحيه ۳ هزار و ۵۷۷ واحد مسکن مهر و بلوار شهروند استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۴۶ب.ظ)
افتتاحيه ۳ هزار و ۵۷۷ واحد مسکن مهر و بلوار شهروند استان قم موج - قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در حاشيه آيين افتتاحيه ۳ هزار و ۵۷۷ واحد مسکن مهر و بلوار شهروند استان قم گفت: تاکنون يک ميليون و ۸۲۵ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداري رسيده است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي استان قم، احمد اصغري مهرآبادي با اعلام اين خبر افزود: مراحل عمراني ۲۵۰ هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور تکميل شده که براي تحويل آن‌ها به مردم نيازمند خدمات زيربنايي هستيم و اميدواريم با تلاش مضاعف مسوولان مربوطه بتوانيم با سرعت بيشتري اين واحدها را به پايان برسانيم.
قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه پروژه مسکن مهر بايد تا پايان سال ۹۵ تکميل شود، مطرح کرد: با مصوبه شوراهاي مربوط به ساير بانک‌ها در تسريع ارائه تسهيلات بانکي به متقاضيان مسکن مهر مشارکت خواهند داشت.
وي خاطرنشان کرد: در سال ۹۲ مهلت پرداخت تسهيلات بانکي از ۱۵ سال به ۲۰ سال و در پايان سال ۹۳ ميزان پرداخت از ۲۵ ميليون تومان به ۳۰ ميليون تومان افزايش پيدا کرده که تاکنون ۲۷۰ هزار واحد از اين ميزان افزايش بهره‌مند شده و ارائه اين ميزان تسهيلات به ۷۹۱ هزار واحد ديگر در دستور کار قرار گرفته است.
اصغري مهرآبادي با اعلام اين خبر که تاکنون ۵۰ درصد نازک‌کاري ۴۷۵ هزار واحد انجام شده است، گفت: بر اساس ابلاغ بانک مسکن شعبات استاني اين بانک موظف هستند، با مشارکت اداره کل راه و شهرسازي به صورت مستقيم در پرداخت تسهيلات مسکن مهر مشارکت داشته باشند.
وي با اشاره به اين که مراحل نازک‌کاري ۴۷۵ هزار واحد تا خرداد سال آينده به پايان مي‌رسد، عنوان کرد: اگر زيرساخت‌ها و خدمات زيربنايي براي پروژه‌هاي مسکن مهر تأمين شود زودتر از وعده، اين واحدها در اختيار مردم قرار داده مي‌شود.
مدير کل راه و شهرسازي استان قم نيز در اين مراسم گفت: با ارائه خدمات زيربنايي و برطرف سازي برخي از مشکلات تا پايان سه‌ماهه اول ۹۵ پرونده مسکن مهر به عنوان نخستين استان در قم بسته مي‌شود.
محسن بهشتي در حاشيه آيين افتتاحيه ۳ هزار و ۵۷۷ واحد مسکن مهر و بلوار شهروند استان قم در جمع خبرنگاران، با بيان اين که امروز دهمين مرحله افتتاحيه واحدهاي مسکن مهر در استان قم انجام مي‌شود، اظهار کرد: تاکنون ۴۶ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر در استان تکميل شده اما ۴ هزار و ۹۰۰ واحد ديگر باقي مانده است.
وي با تاکيد بر اين که براي ساخت واحدهاي مذکور از ۲۵ ميليون تومان تسهيلات بانکي و ۳۵ ميليون آورده متقاضيان استفاده شده است، گفت: با ارائه خدمات زيربنايي و برطرف سازي برخي از مشکلات تا پايان سه‌ماهه اول ۹۵ پرونده مسکن مهر به عنوان نخستين استان در قم بسته مي‌شود.
مدير کل راه و شهرسازي استان قم از آغاز عمليات عمراني تقاطع امام علي (ع) و افتتاح بلوار شهروند ياد کرد و گفت: اين اداره کل از ظرفيت‌هاي مختلف استاني براي خدمات‌رساني به مجاوران و زائران کريمه اهل بيت (ع) استفاده مي‌کند.
وي با اشاره به بخشي از نيازهاي زيربنايي شهرک پرديسان عنوان کرد: با توجه به نبود اعتبارات لازم تاکنون ارائه تسهيلات ۳۰ ميليون توماني براي متقاضيان واحدهاي مسکن مهر در استان قم تحقق پيدا نکرده است که اميدواريم با تدابير مسوولان بتوانيم در اين زمينه نتايج مطلوبي را شاهد باشيم.
استاندار قم هم برطرف شدن مشکلات شهرک پرديسان را يکي از اولويت‌هاي استانداري قم دانست و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، مسکن مهر قم در ميان سه استان برتر کشور قرار دارد.
سيد مهدي صادقي، با تاکيد بر اين که براي تکميل واحدهاي مسکن مهر تاکنون اقدامات مناسبي در استان قم انجام شده است، اظهار کرد: اميدواريم به همت مضاعف مسوولان مربوطه روند تکميل اين پروژه‌ها استمرار داشته باشد.
وي با اشاره به بخشي از نيازهاي زيرساختي مسکن مهر گفت: مدارس، بيمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، بانک‌ها و ديگر امکانات بايد در شهرک پرديسان ايجاد شود و مسوولان استاني در اين راستا مشارکت مناسبي دارند.
استاندار قم برطرف کردن مشکلات شهرک پرديسان و تأمين امکانات بهداشتي درماني را يکي از نيازهاي اصلي شهرک پرديسان و از اولويت‌هاي استانداري قم دانست و خاطرنشان کرد: ايجاد بيمارستان هزار تختخوابي براي اهالي پرديسان نشان از توجه دولت به تأمين نيازهاي اصلي اين شهرک است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن