تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804468966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی حزب کارگزاران:بهره گیری از ظرفیت های مرزی توسعه استان کرمانشاه را به همراه خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سخنگوی حزب کارگزاران:بهره گیری از ظرفیت های مرزی توسعه استان کرمانشاه را به همراه خواهد داشت استان‌ها > کرمانشاه - ایرنا نوشت: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت:سخنگو و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی بر این باور است که برای توسعه استان کرمانشاه لازم است سرمایه گذاران را به ایجاد طرحهای سنگین صنعتی و نیز رونق هرچه بیشتر مراودات تجاری با فعالسازی ظرفیت های مرزی و همسایگی با کشور عراق تشویق کرد.

سیدحسین مرعشی سه شنبه شب در گردهمایی توسعه کرمانشاه پس از تحریم ها که در سرسرای انتظار برگزار شد افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می شود با برداشته شدن تحریم ها افزون بر میلیاردها دلار در ایران سرمایه گذاری انجام شود، لذا کرمانشاه هم می تواند در 2 حالت از این سرمایه گذاری ها سهم داشته باشد.
وی گفت: اگر براساس جمعیت 2 میلیون نفری این استان بخواهند سهمی از سرمایه گذاری ها را به کرمانشاه بدهند، می توان امیدوار بود که حدود هفت میلیارد دلار سرمایه به این دیار تزریق شود یا اینکه ممکن است براساس مساحت این استان که 1/55 درصد کل مساحت کشور است، سرمایه هایی را به کرمانشاه تزریق کنند که در این حالت افزون بر چهار و نیم میلیارد دلار خواهد بود.
مرعشی در عین حال تاکید کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه از نظر مصرف سرانه آب در رتبه 26 کشور قرار دارد بنابراین معتقدم که سرمایه گذاری ها را نباید در بخش کشاورزی این استان انجام داد بلکه باید رویکرد اصلی را به مرزها و ایجاد طرح های صنعتی متمرکز نمود.
وی توزیع نامناسب جمعیت در استان کرمانشاه که به گفته او 44 درصد در مرکز استان واقع شده است را یکی از عوامل بازدارنده بیان کرد و افزود: باید از ایجاد طرح های سنگین صنعتی در مرکز استان پرهیز کرد و این طرح ها را در شهرهای با تراکم بالای جمعیتی اجرا کرد.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با توصیف انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بعنوان یک نقطه عطف در تاریخ کشور اظهار کرد: این انتخابات کشور را در مسیر جدید قرار داد و از مسیر قبلی که بسیار خطرناک بود، دور کرد بخصوص در حوزه های امنیتی و در شرایطی که در اطراف کشورمان شاهد بی ثباتی و آشفتگی در عراق، افغانستان و در مجموع خاورمیانه با بحران های خلق الساعه هستیم اما ما در حاشیه امن قرار داریم.
وی همچنین به رسمیت شناخته شدن قدرت و اثرگذاری ایران در منطقه را از دیگر دستاوردهای انتخابات 92 برشمرد و افزود: امروز امریکایی ها به این باور رسیده اند که بدون ایرانی قدرتمند، خاورمیانه آرام نخواهد بود.
عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی به سالهای قبل از روی کارآمدن دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: در آن زمان شان مردم را تا سقف 45 هزار تومان پایین آوردند.
وی گفت: اینکه شخصی بیاید و ادعا کند که با حذف یارانه ها، بیکاری ریشه کن می شود، گزافه گویی است و در آن زمان، چنین افکاری کشور را تهدید می کرد.
مرعشی در پایان از بزرگان کرمانشاه خواست تا در کنار هم باشند و با رونق بخشی به تجارت با عراق و احداث طرح های صنعتی، رشد و شکوفایی این استان را رقم بزنند.
براساس اعلام مسئولان، استان کرمانشاه هم اکنون در رتبه هجدهم صنعتی کشور قرار دارد و افزون بر 200 واحد صنعتی راکد در این استان وجود دارد ضمن اینکه میزان درآمد و سپرده سرانه هر کرمانشاهی حدود نصف درآمد و سپرده سرانه کشور می باشد.

کلید واژه ها: حسین مرعشی - توسعه پایدار - استان کرمانشاه - حزب کارگزاران -




چهارشنبه 22 مهر 1394 - 12:37:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن