تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819338564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود هيات بلند پايه اقتصادي كشور عراق به خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۲ب.ظ)
ورود هيات بلند پايه اقتصادي كشور عراق به خوزستان موج-خوزستان-رئيس اتاق بازرگاني اهواز از ورود هيات بلند پايه اقتصادي كشور عراق به خوزستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از خوزستان، رئيس اتاق بازرگاني اهواز گفت: هيات عراقي 12 نفره به رياست اتاق بازرگاني العماره متشکل از جمعي از مسوولان سياسي و اقتصادي از استان ميسان عراق است که اتاق بازرگاني اهواز ميزبان اين هيات بلند پايه خواهد بود و در مدت دو روز حضور آن ها در اهواز تفاهم نامه راهكارهاي توسعه همکاري دو جانبه بين اتاق هاي بازرگاني اهواز و اتاق بازرگاني العماره عراق منعقد خواهد شد.
شهلا عموري افزود:موضوعاتي همچون ايجاد بانک اطلاعاتي کامل از تجار توانمند و خوش نام دو استان خوزستان و ميسان عراق، ايجاد هيئت حل اختلاف و داوري براي رفع اختلافات بازرگانان، فراهم کردن زمينه حضور شرکت ها و تجار دو استان در نمايشگاه هاي دو کشور و ايجاد دفاتر نمايندگي دو اتاق در مرز چذابه از جمله برنامه هايي است که توسط اتاق بازرگاني اهواز و العماره بررسي خواهد شد.
عموري در اين رابطه گفت: تشکيل کميته هاي تخصصي مشترک بين دو اتاق، توسعه توريسم درماني و زيارتي، توسعه برنامه هاي آموزشي، تسهيل و راهنمايي سرمايه گذاراني که خواهان سرمايه گذاري در دو استان هستند نيز از ديگر برنامه هاي جدي بين اتاق بازرگاني اهواز و العماره عراق خواهد بود که در قالب يک تفاهم نامه تدوين و امضا مي شود.
عموري خواستار رفع مشکلات موجود در مرز چذابه شد و بيان کرد: اين مشکلات در مرز دو کشور ايران و عراق است که انتظار داريم در رفع آنها همت ويژه اي از سوي مسوولان مبذول شود.
وي همچنين از برگزاري نشست مشترک جمعي از تجار و فعالان اقتصادي خوزستان با هيئت مذكور در روز دوم حضور آنها در اهواز خبر داد و گفت: فصل جديدي از تعامل و همكاري بين اتاق هاي خوزستان با اتاق هاي بازرگاني ديگر كشورها از جمله عراق باز شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن